Bank Pocztowy S.A.
Oddział w Olsztynie
Poszukuje osoby na stanowisko:
Główne zadania osoby zatrudnionej to:
- realizacja planów sprzedaży z uwzględnieniem warunków realizacji planu finansowego Banku,
- nadzorowanie pracy bezpośrednio podległych komórek organizacyjnych,
- planowanie i organizowanie pracy oddziału,
- współpraca z innymi komórkami Banku,
- aktywizowanie sprzedaży produktów bankowych, usług i pozyskiwania klientów,
- aktywne pozyskiwanie do współpracy pośredników i agentów.
Zainteresowani jesteśmy kandydatem o następującym profilu:
- wykształcenie wyższe, preferowane finanse i bankowość,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym w banku/innej instytucji finansowej lub kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowiskach sprzedażowych w Banku,
- znajomość branży finansowej oraz specyfiki produktów bankowych,
- wytrwałość w dążeniu do celu,
- zaangażowanie i odporność na stres.
Wybranym kandydatom oferujemy:
- zatrudnienie na umowę o pracę,
- motywacyjny system wynagradzania,
- szkolenia umożliwiające rozwój zawodowy,
- pakiet socjalny, opiekę medyczną, Pracowniczy Program Emerytalny.
Poznaj
Bank Pocztowy S.A.
Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.