Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubuskie Zielona Góra
Dyrektor Oddziału Hurtowni Spożywczej

Dyrektor Oddziału Hurtowni Spożywczej

HRK S.A.
Zielona Góra
praca stacjonarna
4170 dni temu
HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Zespół HRK Retail specjalizuje się w obsłudze firm działających w obszarze sprzedaży detalicznej, hurtowej oraz sieci handlowych. Dzięki doświadczeniu we współpracy z sektorem retail rozumiemy cele biznesowe naszych klientów, branżowy język, specyficzne wymagania stawiane potencjalnym pracownikom oraz szczególnie cenione kompetencje zawodowe.

Dla naszego Klienta, jednej z największych firmy dystrybucyjnej w Polsce, posiadającej kilkanaście oddziałów w całej Polsce i posiadającej w swoim asortymencie produkty czołowych producentów spożywczych poszukujemy osoby na stanowisko:

Dyrektor Oddziału Hurtowni Spożywczej

2 wakaty

lokalizacje: województwo lubuskie oraz

wschodnia część województwa wielkopolskiego

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Wszystkie działania operacyjne związane z efektywnym działaniem oddziału, w tym: sprzedaż, magazyn, transport, zakupy, administracja
  • Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem, w tym bezpośrednio: Kierownikiem Sprzedaży, Kierownikiem Magazynu, Kierownikiem Administracji oraz Specjalistą ds. Zakupów
  • Pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie warunków handlowych oraz utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami
  • Wyznaczanie celów sprzedażowych dla podległych Przedstawicieli Handlowych
  • Współpraca z dostawcami w zakresie negocjowania warunków współpracy (ceny, terminy, akcje promocyjne, zwroty)
  • przygotowywanie budżetu kosztowego i sprzedażowego oraz odpowiedzialność za ich realizację
  • Przestrzeganie polityki kredytowej

Oczekiwania względem Kandydatów:

  • Minimum 4 letnie doświadczenie w zarządzaniu oddziałem dystrybucyjnym/hurtownią spożywczą
  • Umiejętności managerskie związane z wyznaczaniem celów, rozwijaniem ludzi, budowaniem pozytywnej atmosfery
  • Doświadczenie w rozwoju sprzedaży (pozyskiwanie klientów, negocjacje handlowe)
  • Bardzo dobra znajomość specyfiki rynku hurtowego
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, negocjacyjne, nastawienie na cel, dynamizm

Nasz Klient oferuje:

  • Atrakyjne wynagrodzenie (podstawa plus premia uzależniona od wyników)
  • Niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy
  • Możliwość pracy w firmie o sabilnej pozycji i rozpoznawalnej marce

 

Osoby zainteresowane i spełniające powyższe kryteria proszone są o przesłanie swojego CV na adres:

jch15do@hrk.pl

z informacją o preferowanej lokalizacji

Do CV prosimy załączyć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy HRK S.A z siedzibą w Warszawie przy Pl. Bankowym 2 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.