Najnowsze oferty pracy

  • Zastępca Dyrektora Hotelu

    Klient portalu Praca.pl   Rzeszów    praca stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    koordynacja codziennego operacyjnego funkcjonowania hotelu, częściowe zarządzanie personelem oraz nadzorowanie prac hotelu, udział w kontroli, monitorowaniu oraz raportowaniu realizacji budżetu, prowadzenie działań marketingowych i sprzedażowych, wsparcie Dyrektora Hotelu w optymalizacji...
  • Menedżer ds. Finansowych, Kadrowych i IT

    Fundacja GAJUSZ   Łódź, ul. Gen. Jarosława Dąbrowskiego 87    praca stacjonarna
    menedżer  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Stanowisko, które Ci oferujemy, to funkcja Zastępcy Dyrektora Administracyjno-Finansowego – rola, która wymaga osoby z szerokimi kompetencjami, zarówno w obszarze zarządzania ludźmi (specjalistami w swojej dziedzinie), jak i strategicznego podejścia do finansów i technologii. Idealny...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Dyrektor Generalny Wrocław
Dyrektor Obsługi Segmentu [rekrutacja online]

Dyrektor Obsługi Segmentu [rekrutacja online]

IMPEL FACILITY SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wrocław
praca stacjonarna
rekrutacja online
1697 dni temu

Impel Facility Services Sp. z. o.o. Spółka Grupy Kapitałowej Impel, zajmująca się kompleksową obsługą nieruchomości, poszukuje osoby na stanowisko:


Dyrektor Obsługi Segmentu [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Wrocław

 

Lokalizacja biura: Wrocław
Region działania: cała Polska

 

 

Osoba na powyższym stanowisku, będzie odpowiedzialna za koordynację i doradztwo merytoryczne w zakresie usług outsourcingowych dla klientów biznesowych w powierzonym segmencie rynku (nieruchomości komercyjne)


Zakres obowiązków na tym stanowisku obejmuje m.in.:
  • Organizację usług na powierzonych kontraktach,
  • Opiekę posprzedażową, nadzór formalny i merytoryczny nad usługami realizowanymi na obiektach
  • Współpracę z zarządcami nieruchomości oraz uczestniczenie w procesie negocjacji i tworzenia oferty dla klienta
  • Analizę ryzyka na obiektach Klientów i podejmowanie odpowiednich działań w celu zapewnienia prawidłowego świadczenia usług,
  • Budowanie i utrzymywanie właściwych relacji z klientami kluczowymi dla Spółki,
  • Nadzór nad pracą Regionalnych Koordynatorów poszczególnych usług,
  • Przygotowywanie dokumentacji, w szczególności instrukcji oraz odpowiednich procedur,
  • Merytoryczne wsparcie procesów sprzedażowych,
  • Dbałość o wizerunek firmy i jakość świadczonych usług,
  • Koordynację i nadzór nad prawidłowym rozpatrywaniem reklamacji,
  • Zapewnienie pełnej komunikacji dotyczącej kontaktu na linii Operacja – Biuro – Klient.
Nasze oczekiwania względem Kandydatów:
  • Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy operacyjnej w usługach porządkowo-czystościowych, ochrony lub technicznego utrzymania nieruchomości - warunek konieczny,
  • Mile widziane doświadczenie we współpracy z zarządcami nieruchomości
  • Bardzo dobra znajomość zasad organizacji usług na obiekcie oraz regulacji i standardów branżowych,
  • Doświadczenie w nadzorowaniu i koordynowaniu realizacji usług,
  • Rozwinięte umiejętności budowania relacji i długotrwałej współpracy z klientem,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office – zwłaszcza Excel
  • Umiejętność przygotowania i prowadzenia profesjonalnych prezentacji dla klienta oraz dla zarządu firmy
  • Umiejętności analityczne,
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy,
  • Nastawienie na cel,
  • Samodzielność, operatywność, dynamizm w działaniu,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność skutecznego raportowania i doświadczenie w pracy na systemie CRM
  • Prawo jazdy kat B oraz gotowość do wyjazdów służbowych na terenie kraju.
W zamian oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prężnie rozwijającej się organizacji,
  • Niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy,
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dużej organizacji o rozproszonych strukturach,
  • Współpracę z zespołem profesjonalistów,
  • Możliwość korzystania z karty Multisport, opieki prywatnej oraz ubezpieczenia grupowego.
Grupa Impel to:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Impel Facility Services Sp. z. o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-111), przy ul. Ślężnej 118 (dalej Spółka).


W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe?


Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.


Podstawą przetwarzania przez Spółkę Pani/Pana danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na potrzeby zawarcia ewentualnej umowy o pracę jest art. 6 ust. 1 lit. b), art. 6 ust. 1 lit. c), art. 6 ust. 1 lit. f) ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO w zw. z art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Prawnie uzasadniony interes administratora danych wyrażony w art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, polega na zabezpieczeniu Impel Facility Services Sp. z. o.o. przed ewentualnymi zarzutami wynikającymi z roszczeń związanymi z procesem rekrutacji. W przypadku zamieszczenia przez Panią/Pana klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych na wzięcie udziału w procesie prowadzonej rekrutacji, podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych będzie również zgoda - art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. W dowolnym momencie ma Pani/Pan prawo cofnąć wyrażoną zgodę, nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, ale niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji.


Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych w naszych rekrutacjach znajdziesz tutaj


Jeśli potrzebuje Pani/Pan dodatkowych informacji związanych z ochroną danych osobowych lub chce Pani/Pan skorzystać z przysługujących praw, prosimy o skontaktowanie się z nami:


Inspektor Ochrony Danych:

Tel: + 48 22 211 18 60 E-mail: iod@auraco.pl

Impel Facility Services Sp. z. o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-111), przy ul. Ślężnej 118

 

Podobne oferty

  • Zastępca Dyrektora Hotelu

    Klient portalu Praca.pl   Rzeszów    praca stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    koordynacja codziennego operacyjnego funkcjonowania hotelu, częściowe zarządzanie personelem oraz nadzorowanie prac hotelu, udział w kontroli, monitorowaniu oraz raportowaniu realizacji budżetu, prowadzenie działań marketingowych i sprzedażowych, wsparcie Dyrektora Hotelu w optymalizacji...
  • Menedżer ds. Finansowych, Kadrowych i IT

    Fundacja GAJUSZ   Łódź, ul. Gen. Jarosława Dąbrowskiego 87    praca stacjonarna
    menedżer  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Stanowisko, które Ci oferujemy, to funkcja Zastępcy Dyrektora Administracyjno-Finansowego – rola, która wymaga osoby z szerokimi kompetencjami, zarówno w obszarze zarządzania ludźmi (specjalistami w swojej dziedzinie), jak i strategicznego podejścia do finansów i technologii. Idealny...