Brand Distribution Group działa na globalnym rynku produktów i usług FMCG od blisko 30 lat. Zapewniamy szeroki zakres usług dystrybucyjnych i logistycznych. Dystrybuowane przez nas marki można znaleźć na półkach sklepowych na całym świecie. Oferujemy także wysokiej jakości, przyjazne dla środowiska marki własne. Nasze biura działają w Polsce, Hiszpanii, Niemczech, Wielkiej Brytanii i Singapurze.
Tworzymy nowoczesną organizację z technologią wspierającą rozwój biznesu. Naszym zespołom zapewniamy najnowsze rozwiązania technologiczne i narzędzia do efektywnej pracy. Dynamicznie rozwijamy działalność e-commerce. Dostarczamy naszym klientom i partnerom efektywne rozwiązania biznesowe w oparciu o najnowsze technologie.
Dla osób z Warszawy gotowość do pracy 2-3 dni w tygodniu z Białegostoku
Jesteśmy organizacją zorientowaną na osiąganie rezultatów. Dyrektor Kontrolingu to kluczowe stanowisko, którego głównym rezultatem będzie zwiększenie efektywności działania firmy dzięki analizie zarządczej i prognozie działalności finansowej.
- Współtworzenie strategii rozwoju organizacji poprzez zapewnienie wysokiej jakości analizy finansowej i skutecznych prognoz ekonomicznych
- Zapewnienie danych, analiz i raportów pozwalających prowadzić organizację zgodnie z przyjętą strategią i wizją
- Wskazywanie i planowanie działań w celu zwiększenia rentowność oraz utrzymania optymalnej płynność finansowej
- Rekomendowanie możliwych rozwiązań i optymalizacji w różnych obszarach funkcjonowania przedsiębiorstwa w oparciu o dane oraz analizy finansowe i kontrolingowe
- Planowanie zysków oraz przedsięwzięć obejmujących problem cen, zapewnienie kalkulacji, oraz wsparcie polityki cenowej
- Wspieranie kadry zarządzającej w realizacji celów biznesowych poprzez dostarczanie odpowiednio przygotowanych informacji i raportów zarządczych
- Przygotowywanie budżetu rocznego, prognoz ekonomicznych i długoterminowych planów finansowych, kontrola ich realizacji i analiza odchyleń
- Analizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów i innych składowych wyników
- Dostosowywanie planu kont do potrzeb rachunkowości zarządczej
- Tworzenie struktury centrów przychodowo-kosztowych
- Przygotowywanie dla działu księgowości danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizacyjnych
- 4 do 6 lat doświadczenia w firmie audytorskiej lub kilkuletnie na stanowisku specjalisty lub managera ds. kontrolingu.
- Gruntowna wiedza z obszaru analizy finansowej, rachunkowości finansowej i zarządczej
- Kwalifikacje zawodowe z dziedziny finansów, takie jak ACCA lub CIMA, w tym kwalifikacje w zakresie:
- ekonomiki przedsiębiorstwa;
- rachunkowości zarządczej I rachunkowości finansowej;
- podstaw etyki, ładu korporacyjnego i prawa gospodarczego.
- doświadczenie w zarządzaniu finansami, rachunkowości finansowej i zarządczej;
- Szeroka wiedza biznesowa poparta doświadczeniem praktycznym;
- Umiejętność zarządzania informacją biznesową w oparciu o systemy ERP i inne narzędzia informatyczne klasy Business Intelligence, doskonała znajomość arkuszy kalkulacyjnych
- Praktyczne umiejętności wykorzystywania narzędzi technologicznych dla pozyskiwania informacji z baz danych
- Znajomość zagadnień związanych z marketingiem i sprzedażą oraz łańcuchem zakupów i dostaw
- Wysoka komunikatywność
- Kreatywne rozwiązywanie problemów
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
- Wysoka samodzielność i zaangażowanie w powierzone projekty.
- Możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się organizacji o zasięgu globalnym
- Zdobywanie doświadczeń w międzynarodowym środowisku biznesowym w branży FMCG
- Współpracę z zespołem wysokiej klasy profesjonalistów
- Nowoczesne technologie i rozwiązania IT (m.in Bitrix, Softlab, MS Office 365)
- Możliwość kreowania i wprowadzania w życie własnych koncepcji i inicjatyw ukierunkowanych na rozwój biznesu
- Atrakcyjny model wynagradzania, w tym system bonusowy dla kluczowych managerów
- Szeroki pakiet benefitów pracowniczych