HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Zespół HRK Real Estate & Construction specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników na potrzeby przedsiębiorstw działających w budownictwie i nieruchomościach. Wspieramy także firmy produkujące materiały budowlane i dostarczające rozwiązania inżynieryjne oraz organizacje innych branż, w których występuje potrzeba zatrudnienia profesjonalistów z dziedziny budownictwa i nieruchomości.
HRK Real Estate & Construction jest częścią Grupy HRK. Wspólnie stanowimy jedną z największych organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim w Polsce. Grupa HRK posiada oddziały w Warszawie, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu.
Naszym klientem jest firma realizująca inwestycje w branży kolejowej, która w zwiazku z rozwojem stuktur, poszukuje doświadczonej osoby na stanowisko:
Dyrektor Kontraktu
Zadania:
- Organizacja kontraktów oraz nadzór prac nad projektami infrastrukturalnymi
- Dbałość o prowadzenie kontraktów zgodnie z harmonogramem
- Reprezentowanie firmy wobec podmiotów wewnętrznych i zewnętrznych
- Koordynacja nad pozyskaniem decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji projektu
- Opracowywanie opisu przedmiotu do procedury przetargowej
- Nadzór nad sporządzeniem harmonogramów przetargów
- Monitorowanie realizacji projektu w celu bieżącej oceny zgodności prowadzonych działań z harmonogramem i warunkami umowy
- Nadzór nad budżetem i finansami i kosztami inwestycji
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne, prawnicze lub ekonomiczne
- Co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie realizacji dużych projektów infrastrukturalnych na stanowisku Dyrektora/Kierownika Kontraktu lub pokrewnym
- Bardzo dobra znajomość procedur FIDIC
- Znajomośc prawa budowlanego i ustawy Prowo Zamówień Publicznych
- Dświadczenie w zarządzaniu projektami
- Bardzo dobra znajomość MS Office, MS Project
- Mile widziana znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- Stabilna praca przy realizacji dżych projektów inwestycyjnych
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Niezbędne narzędzia pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego