Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Dyrektor Generalny Warszawa
Dyrektor Instytucji Gospodarki Budżetowej

Dyrektor Instytucji Gospodarki Budżetowej

Komenda Główna Policji
Warszawa
dyrektor
praca stacjonarna
71 dni temu
KOMENDANT GŁÓWNY POLICJI
ogłasza
KONKURS NA STANOWISKO
DYREKTORA
INSTYTUCJI GOSPODARKI BUDŻETOWEJ
CENTRUM USŁUG LOGISTYCZNYCH”

dla której funkcję organu założycielskiego sprawuje
Komendant Główny Policji

Dyrektor Instytucji Gospodarki Budżetowej
Miejsce pracy: Warszawa

Do konkursu mogą przystąpić osoby posiadające:

  • wykształcenie wyższe magisterskie,

  • minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe w: podmiocie gospodarczym o profilu usługowym lub turystyczno – hotelarskim lub administracji publicznej lub administracji samorządowej,

  • minimum trzyletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym,

  • znajomość przepisów dotyczących rachunkowości, finansów publicznych, zamówień publicznych, gospodarki nieruchomościami i prawa pracy,

  • znajomość zagadnień z zakresu zarządzania i marketingu oraz sprzedaży,

  • umiejętność planowania kompleksowego i strategicznego rozwoju firmy (w tym planowanie i budżetowanie inwestycji i remontów),

  • umiejętność zarządzania personelem, pracy w zespole, nawiązywania kontaktów, argumentowania, prowadzenia negocjacji, rozwiązywania problemów, pracy pod presją czasu.

Dodatkowym atutem będzie praktyczna wiedza z zakresu tworzenia lub restrukturyzacji podmiotów gospodarczych, jak również doświadczenie w spółkach prawa handlowego na stanowisku dyrektora handlowego lub ekonomicznego lub członka zarządu.

 

W Centrum Usług Logistycznych nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.

Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

 

Do głównych obowiązków dyrektora instytucji gospodarki budżetowej „Centrum Usług Logistycznych” należy w szczególności:

  • zarządzanie Centrum Usług Logistycznych,
  • prowadzenie działalności gospodarczej zgodnie z zasadami racjonalnej gospodarki i rachunku ekonomicznego,
  • rozwijanie oferty turystyczno-hotelarskiej,
  • dbanie o wysoką jakość świadczonych usług przez Centrum Usług Logistycznych,
  • reprezentowanie Centrum Usług Logistycznych na zewnątrz, w tym zawieranie umów i składanie oświadczeń woli,
  • przygotowywanie projektu rocznego planu finansowego,
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych,
  • gospodarowanie majątkiem rzeczowym i obrotowym Centrum Usług Logistycznych,
  • organizacja i prowadzenie kontroli wewnętrznej i zarządczej,
  • prowadzenie polityki zatrudnienia i wynagradzania,
  • wykonywanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia
    26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 i z 2024 r. poz. 878),
  • przygotowanie i nadanie regulaminu organizacyjnego, regulaminu pracy, zasad polityki rachunkowości oraz innych dokumentów niezbędnych do funkcjonowania Centrum Usług Logistycznych,
  • przygotowanie strategii działania Centrum Usług Logistycznych,
  • informowanie Komendanta Głównego Policji o zamierzeniach lub zdarzeniach mogących mieć znaczący wpływ na działalność lub wyniki ekonomiczne Centrum Usług Logistycznych.

Zainteresowani udziałem w konkursie proszeni są o składanie ofert zawierających:

  • list motywacyjny,

  • życiorys, ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego,

  • oświadczenie o nienaruszeniu dyscypliny finansów publicznych,

  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem orzekającym zakaz zajmowania stanowisk kierowniczych w urzędach organów władzy publicznej lub pełnienia funkcji związanych
    z dysponowaniem środkami publicznymi,

  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów.

Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,

  • koncepcję funkcjonowania i rozwoju instytucji gospodarki budżetowej pod nazwą „Centrum Usług Logistycznych” (do 4 stron formatu A4).

Oferty, z podaniem danych kontaktowych, należy przesłać w terminie do 16 października 2024 r.

W formie papierowej:

  • za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:
Komenda Główna Policji
Biuro Kadr i Organizacji Policji
ul. Puławska 148/150
02-624 Warszawa
lub
  • osobiście w Komendzie Głównej Policji (biuro przepustek, pn.- pt. w godzinach 8.15 -16.15).

W formie elektronicznej poprzez:

  • Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (e-PUAP) lub
  • pocztę elektroniczną na adres e-mail: nabory.kgp@policja.gov.pl

z dopiskiem: Konkurs na stanowisko dyrektora CUL.

 

O terminie i miejscu konkursu kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

 

Materiały niezbędne do opracowania koncepcji można uzyskać w Biurze Finansów Komendy Głównej Policji ul. Domaniewska 36/38 w Warszawie. Do kontaktów w tej sprawie upoważniona jest: Pani  Anna Cymerman (anna.cymerman@policja.gov.pl, tel. 72 127 71).

W konkursie przewidziano następujące techniki i metody selekcji:

  • weryfikację ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,

  • analizę ofert spełniających wymagania formalne i ocenę koncepcji funkcjonowania i rozwoju CUL,

  • rozmowę kwalifikacyjną.

Po przeprowadzeniu rekrutacji, wyłoniony kandydat na stanowisko dyrektora Centrum Usług Logistycznych, zobowiązany jest do złożenia zaświadczenia o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, wydanego przez Krajowy Rejestr Sądowy oraz przedłożenia do wglądu oryginałów dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego.

 

W przypadku posiadania dyplomu studiów wyższych z uczelni zagranicznej, kandydat dołącza do oferty kopię potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu oraz tłumaczenie poświadczone przez tłumacza przysięgłego. Informacje dotyczące uznawalności dyplomów zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

 

Oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata oraz datą ich sporządzenia.

 

Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone/przesłane po terminie, nie będą rozpatrywane.

 

Komendant Główny Policji zastrzega, że postępowanie konkursowe może zostać unieważnione na każdym etapie postępowania bez podawania przyczyny. Osoby, które złożyły oferty zostaną poinformowane
o unieważnieniu konkursu. Postępowanie konkursowe może zakończyć się bez wyłonienia kandydata na stanowisko dyrektora Centrum Usług Logistycznych.

 

Administratorem danych osobowych o kandydatach do pracy na stanowisko dyrektora Centrum Usług Logistycznych jest Komendant Główny Policji. Siedziba Komendy Głównej Policji znajduje się w Warszawie przy ul. Puławskiej 148/150, 02-624 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu zapewnienia sprawnego oraz prawidłowego przebiegu postępowania rekrutacyjnego do pracy w Centrum Usług Logistycznych. Dane osobowe będą przechowywane, przetwarzane przez okres trwania konkursu oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie archiwizacji i brakowania. Kandydaci mają prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania. Mają również prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a także w związku z tym prawo do żądania usunięcia danych, co skutkować będzie zakończeniem współpracy. Ponadto mają prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych oraz prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu konkursu.