Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Dyrektor HR
Miejsce pracy: Częstochowa
Nr ref.: 7-14-63505
Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy działającej w branży transportowej, w związku z rozwojem struktur organizacyjnych, poszukujemy osoby na stanowisko: Dyrektora HR
Zakres obowiązków:
- odpowiedzialność za procesy HR spółek w grupie,
- kontrolowanie działań związanych z obszarem zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji (systemy motywacyjne, rozwoju ścieżki kariery, szkoleniowe, pozyskiwania talentów, oceny pracowniczej, wynagrodzenia),
- promowanie dobrych praktyk w zarządzaniu zasobami ludzkimi, współtworzenie kultury organizacyjnej firmy oraz wsparcie kadry zarządzającej w realizacji strategii HR,
- nadzorowanie procesów rekrutacyjnych, wsparcie działań marketingowych,
- uczestniczenie w procesie tworzenia budżetu działu oraz monitoring jego realizacji,
- zarządzanie pracą podległej osoby działającej aktywnie w obszarze rekrutacji oraz współpraca z pozostałymi działami organizacji.
Wymagania:
- min. 5 - letnie doświadczenie zawodowe w obszarze HR, związane z kompleksowym zarządzaniem zasobami ludzkimi w firmie o międzynarodowych strukturach,
- dodatkowym atutem będzie znajomość branży TSL,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2/C1),
- mile widziana komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub czeskiego,
- preferowane wykształcenie wyższe,
- znajomość przepisów prawa pracy, ZUS, przepisów kadrowo-płacowych,
- praktyczna wiedza z zakresu rekrutacji, systemów rozwoju i oceny pracowników, systemów wynagrodzeń oraz systemów szkoleniowych,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i organizacyjne, proaktywność, umiejętność budowania i utrzymywania długofalowych relacji, asertywność, samodzielność w działaniu, wysoki poziom umiejętności wdrażania i akceptacji zmian.
Informacje dodatkowe:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- realny wpływ na decyzje biznesowe firmy,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- gotowość do pracy w systemie hybrydowym,
- benefity pozapłacowe (prywatna opieka medyczna, karta multisport),
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".