Raportując do Dyrektora Operacyjnego, osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie 4* obiektem hotelowym.
Do zadań Dyrektora Hotelu będzie należało w szczególności:
- kompleksowe operacyjne zarządzanie hotelem,
- zarządzanie płynnością finansową hotelu, tworzenie, weryfikacja i kontrola realizacji budżetów finansowych, optymalizacja kosztów, bieżące raportowanie odchyleń kosztów działalności operacyjnej – analiza P&L,
- realizacja strategii zapewniającej rozwój hotelu w jego funkcjach noclegowych/wypoczynkowych,
- nadzór nad przestrzeganiem standardów pracy i przyjętych procedur,
- zapewnienie wzrostu rentowności i wolumenu sprzedaży przez najwyższą jakość świadczonych usług,
- ciągła optymalizacja procesów operacyjnych i zarządzanie kosztami, także w gastronomii,
- zarządzanie zasobami ludzkimi,
- monitorowanie pozycji obiektu hotelowego na rynku,
- realizowanie planów sprzedażowych i planów finansowych (budżetu) w tym osiąganie zakładanych efektów w tych obszarach,
- spełnianie funkcji reprezentacyjnych i promowanie dobrego wizerunku hotelu.
Mile widziane będzie wcześniejsze doświadczenie zdobyte w sprzedaży, dobra znajomość lokalnego rynku hotelarskiego, doświadczenie w zarządzaniu obiektem hotelowym o standardzie 4* lub 5*.
Nasz Klient oferuje interesującą pracę, możliwość zdobywania nowych doświadczeń zawodowych w intensywnie rozwijającej się grupie hotelowej, atrakcyjne wynagrodzenie związane z uzyskiwanymi wynikami.
Dyrektor Hotelu
Miejsce pracy: / Kołobrzeg
Nr Ref.: DH/KŁ/08/2013
Od kandydatów oczekujemy:
- minimum 5-letniego doświadczenia zawodowego w branży hotelarskiej, w tym co najmniej 2-3-letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika hotelu,
- wykształcenia wyższego (preferowane na kierunkach: hotelarstwo, zarządzanie, ekonomia),
- wysokorozwiniętych zdolności analitycznych,
- bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
- doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
- zaangażowania, operatywności,
- rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych,
- kreatywności i innowacyjności w rozwijaniu działalności hotelu,
- dobrych umiejętności negocjacyjnych,
- dobrej znajomości języka niemieckiego i angielskiego.