Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor Hotelu

TPA Horwath
zachodniopomorskie, Kołobrzeg
praca stacjonarna
4116 dni temu

 

 

Raportując do Dyrektora Operacyjnego, osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie 4* obiektem hotelowym.

Do zadań Dyrektora Hotelu będzie należało w szczególności:
  • kompleksowe operacyjne zarządzanie hotelem,
  • zarządzanie płynnością finansową hotelu, tworzenie, weryfikacja i kontrola realizacji budżetów finansowych, optymalizacja kosztów, bieżące raportowanie odchyleń kosztów działalności operacyjnej – analiza P&L,
  • realizacja strategii zapewniającej rozwój hotelu w jego funkcjach noclegowych/wypoczynkowych,
  • nadzór nad przestrzeganiem standardów pracy i przyjętych procedur,
  • zapewnienie wzrostu rentowności i wolumenu sprzedaży przez najwyższą jakość świadczonych usług,
  • ciągła optymalizacja procesów operacyjnych i zarządzanie kosztami, także w gastronomii,
  • zarządzanie zasobami ludzkimi,
  • monitorowanie pozycji obiektu hotelowego na rynku,
  • realizowanie planów sprzedażowych i planów finansowych (budżetu)  w tym  osiąganie zakładanych efektów w tych obszarach,
  • spełnianie funkcji reprezentacyjnych i promowanie dobrego wizerunku hotelu.

Mile widziane będzie wcześniejsze doświadczenie zdobyte w sprzedaży, dobra znajomość lokalnego rynku hotelarskiego, doświadczenie w zarządzaniu obiektem hotelowym o standardzie 4* lub 5*.


Nasz Klient oferuje interesującą pracę, możliwość zdobywania nowych doświadczeń zawodowych w intensywnie rozwijającej się grupie hotelowej, atrakcyjne wynagrodzenie związane z uzyskiwanymi wynikami.

 

Dyrektor Hotelu

Miejsce pracy: / Kołobrzeg
Nr Ref.: DH/KŁ/08/2013

Od kandydatów oczekujemy:
  • minimum 5-letniego doświadczenia zawodowego w branży hotelarskiej, w tym co najmniej 2-3-letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika hotelu,
  • wykształcenia wyższego (preferowane na kierunkach: hotelarstwo, zarządzanie, ekonomia),
  • wysokorozwiniętych zdolności  analitycznych,
  • bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
  • doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
  • zaangażowania, operatywności,
  • rozwiniętych  umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych,
  • kreatywności i innowacyjności w rozwijaniu działalności hotelu,
  • dobrych umiejętności negocjacyjnych,
  • dobrej znajomości języka niemieckiego i angielskiego.
Prosimy o dołączenie do aplikacji klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).