Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Opolskie
DYREKTOR HOTELU

DYREKTOR HOTELU

HOTEL**** SPA&WELLNESS KARPACZ
opolskie
praca stacjonarna
4900 dni temu

Ogłoszenie numer: 153107, z dnia 2011-06-24

HOTEL**** SPA&WELLNESS KARPACZ

Hotel 4* w Karpaczu oferuje swoim gościom niezapomniane wrażenia zarówno ze względu na wysoki standard obsługi, indywidualne podejście do klienta oraz niezwykle oryginalne położenie obiektu.

W związku z tym poszukujemy osoby, która podjęłaby wyzwanie jakim jest zarządzanie tak unikatowym hotelem i jest gotowa do objęcia stanowiska : Dyrektora Hotelu

DYREKTOR HOTELU

Miejsce pracy: opolskie

 

Opis stanowiska

  • Planowanie, organizacja i koordynacja wszystkich działań na terenie hotelu (obsługa gości, zarządzanie personelem, administracja).
  • Zarządzanie, nadzorowanie i szkolenie personelu i praktykantów.
  • Przeprowadzanie rekrutacji i selekcji nowych pracowników.
  • Kontrola jakości świadczonych usług w celu zagwarantowania odpowiednich standardów obsługi gości, wystroju pomieszczeń, czystości, jedzenia itp.
  • Rozwijanie i wprowadzanie odpowiedniej strategii marketingowej.
  • Współpraca z dostawcami.Koordynacja pracy osób mających bezpośredni kontakt z gośćmi, witanie i rejestracja gości.
  • Odpowiadanie na pytania dotyczące hotelu i świadczonych usług, przyjmowanie i reagowanie na skargi i uwagi gości.
  • Opieka nad klientami przebywającymi w hotelu.
  • Troska o zachowanie atrakcyjności oferty do sprzedania poprzez między innymi tworzenie ofert okolicznościowych, promocji itp.
  • Dbałość o wzrost wyników sprzedaży usług.
  • Przyjmowanie rezerwacji grupowych, dbanie o przebieg imprez oraz ich rozliczanie.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe, kierunkowe (hotelarstwo, gastronomia)
  • 3-5 lat doświadczenia w kierowaniu hotelem na analogicznym stanowisku lub na   innym,   odpowiedzialnym stanowisku kierowniczym
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Mile widziana znajomość drugiego języka obcego
  • Wysoki poziom samodzielności
  • Doskonała organizacja pracy
  • Wiedza, doświadczenie i praktyka w zakresie obsługi klienta, organizacji konferencji, przyjęć i bankietów
  • Znajomość najnowszych trendów i zmian rynkowym w branży hotelarskiej
  • Silna orientacja na rozwój
  • Doskonałe kompetencje kierownicze
  • Dyspozycyjność
  • Znajomość rynku krajowego i międzynarodowego w sprzedaży usług hotelowych

Oferujemy

  • Samodzielną funkcję
  • Umowę o pracę
  • Bardzo dobre warunki finansowe
  • Możliwość samorealizacji i rozwoju zawodowego
  • Mieszkanie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.