W centrum naszej działalności znajdują się tysiące ludzi, których życie odmieniliśmy znajdując im nową pracę oraz wyjątkowa jakość usług, które świadczymy naszym klientom i kandydatom. Z dumą wyznaczamy standardy na rynku rekrutacyjnym, a dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu połączonemu ze zrozumieniem osobistych motywacji, stwarzamy naszym kandydatom okazję do realizacji pełni ich potencjału.
Niezależnie od tego czy jesteś pracodawcą poszukującym członków swojego zespołu, czy kandydatem, który chce rozwinąć swoją karierę, Michael Page oferuje Ci zespół który zrozumie Twoje potrzeby.
Wraz z Page Executive i Page Outsourcing, Michael Page jest częścią PageGroup. Jesteśmy pewni, że nasza wiedza pomoże Ci osiągnąć Twoje cele – niezależnie od tego czy szukasz pracownika, czy też nowego miejsca pracy.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej.
Person on this position will be responsible for managing all activities and P&L on the subordinate hotel.
Client Details
For our client, a nationwide hotel chain with works with many well-known global brands and employing a total of approx. 1'200 employees, we are looking for an experienced person for the position of Hotel Director / General Manager. The person will be responsible for manage and build the brand of the newly created hotel in one of the mountain resorts in the Lower Silesian Voivodeship.
Description
- Anticipate risks, gaps and opportunities related to revenue forecast and M&E pipeline,
- Identify cost structure opportunities in the hotel
- Strong focus on efficiency and being able to drive change towards productivity
- Capacity to identify best practices across departments: staffing and scheduling, internal hotel organization, F&D profitability
- Proactively ensure the hotel maintains the highest brand standard compliance and service delivery
- Own and develop a specific action plan to constantly increase quality
- Master the hotel's investment plans, ensuring that key areas of maintenance and brand gaps are covered according to the budget
- Ensure that all employees in the hotel receive the necessary training, both in professional competence and in-service attitude
Profile
- 3 years of experience on similar role
- Degree in Business Administration, Hotel/Hospitality Management or relevant field
- Proven leadership experience in a hotel setting
- Fluency in English and/or German
- Proven and strong people management experience
- Hands-on and focus in delivering results with a great attention to detail
- Excellent customer service skills as well as a business mindset
- Demonstrable aptitude for decision-making and problem-solving
- Reliable with the ability to multi-task and work well under pressure
- Ability to prioritize
Job Offer
- Attractive salary and additional benefits package
- Interesting job full of interesting tasks and challenges
- The ability to implement new ideas and solutions
- High degree of independence and responsibility
- Opportunity to develop and expand your skills
- Discount package for stays in hotels around the world
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.