Agrihandler Sp. z.o.o. jest wyłącznym importerem i dystrybutorem uznanych na rynku rolniczym maszyn m.in.: JCB, ALPEGO, Schuitemaker, Veenhuis, Fischer, Caffini.
Oferuje maszyny rolnicze, osprzęty, części zamienne oraz usługi serwisowe i profesjonalne doradztwo.
Oferuje maszyny rolnicze, osprzęty, części zamienne oraz usługi serwisowe i profesjonalne doradztwo.
Aktualnie poszukujmy kandydatów do pracy na stanowisku:
Dyrektor Handlowy
Miejsce pracy: na obszarze Polski
Ogólna odpowiedzialność:
Dyrektor Handlowy będzie odpowiedzialny za osiąganie i przekraczanie celów sprzedażowych poprzez budowanie efektywnego zespołu sprzedaży, tworzenie i realizację strategii sprzedaży oraz opracowywanie i zarządzanie prognozami i budżetami.
Kluczowe obowiązki obejmują min:
- Definiowanie, ustalanie strategii sprzedaży
- Zarządzanie sprzedażą zarówno przez sieć dealerską jak i sprzedażą bezpośrednią
- Zarządzanie relacjami handlowymi z partnerami biznesowymi – dostawcami (JCB, dostawcy innych marek)
- Definiowanie, wprowadzanie i kierowanie przyjętą strategią i taktyką marketingową – także we współpracy z innymi działami /liniami biznesu
- Profesjonalizowanie i rozwijanie sieci dealerskiej
- Wspieranie rozwoju każdego dealera-partnera, w celu zorientowanej na wzrost sprzedaży i większej liczby ich klientów
- Kreatywne wprowadzanie produktów do nowych dealerów
- Szkolenie dealerów w zakresie nowych produktów i programów
- Budowanie i szkolenie efektywnych zespołów sprzedaży
- Regularne monitorowanie i raportowanie do Zarządu operacji sprzedażowych; kontrolowanie wydajności członków zespołu sprzedaży/ KPI sprzedaży
- Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży. Monitorowanie cen brutto do netto, miesięcznych przychodów i udziałów w rynku
- Budżetowe / miesięczne raporty, prognozy sprzedaży
- Koordynowanie działań z marketingiem, opracowywanie programów i materiałów marketingowych, takich jak reklamy, promocje sprzedaży i prezentacje
- Zarządzanie projektem badawczo-rozwojowym Akademia Agrihandler
- Nadzorowanie tworzenia partnerstw biznesowych, negocjowanie kontraktów
- Współpracuje z działami takimi jak Serwis, Logistyka, Marketing w celu zapewnienia sprawnego działania operacyjnego sprzedaży
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe; preferowane kierunki: rolnictwo, budowa maszyn
- Wiedza i sieć kontaktów z klientami /partnerami krajowego rynku rolniczego
- Minimum 7 lat doświadczenia w sprzedaży produktów rolnych, zarządzaniu kluczowymi klientami i/lub rozwoju biznesu
- Minimum 3 lata budowania i kierowania komercyjną organizacją sprzedaży, z odpowiedzialnością za wynik sprzedaży na poziomie regionu/firmy
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Doskonałe umiejętności komunikowania się i negocjacyjne
- Silna świadomość biznesowa, z dogłębną wiedzą o warunkach rynku rolnego
- Umiejętności egzekwowania wyników, celów sprzedażowych
- Umiejętności oceny kompetencji w celu kształtowania skutecznego zespołu sprzedaży
- Możliwość podróżowania do 60% czasu pracy
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pracę w firmie o uznanej pozycji dystrybutora marek maszyn premium na rynku polskim
- Profesjonalne narzędzia pracy
- Samochód klasy SUV segment D
- Ubezpieczenie grupowe – organizowane przez pracodawcę
- Pakiet sportowy – z większościowym dofinansowaniem przez pracodawcę
- Opiekę medyczną
Poznaj
Interhandler Sp. z o.o.
INTERHANDLER Sp. z o.o. jest wyłącznym autoryzowanym dystrybutorem maszyn JCB na rynek polski. Oferuje maszyny budowlane, maszyny do przewozu materiałów i transportu wewnętrznego, maszyny rolnicze dystrybuowane za pośrednictwem sieci dealerskiej, kruszarki, przesiewacze, osprzęty, części zamienne oraz usługi serwisowe i profesjonalne doradztwo.