Firma Dora Metal Sp.z o.o jest wiodącą w branży gastronomicznej w Polsce, firmą z długoletnią tradycją i doświadczeniem w projektowaniu i produkcji profesjonalnych urządzeń dla sektora HORECA, które cieszą się ogromnym uznaniem i zaufaniem wśród fachowców i klientów branży gastronomicznej zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Dora Metal Sp.z o.o. oraz firma Kromet Sp.z o.o. tworzą wspólnie Grupę Dora Metal, której atrakcyjna i zróżnicowana oferta pozwala na kompleksowe wyposażenie zapleczy kuchennych.
Uzupełnieniem naszej bogatej oferty dla branży gastronomicznej, jest największe w Polsce, kulinarne centrum szkoleniowe Centrum Techniki Kulinarnej DORAM, które daje możliwości poznania technik gotowania oraz zasad prawidłowego doboru sprzętu używanego w gastronomii.
Więcej informacji na stronie
Zatrudnimy osobę na stanowisko:
- Tworzenie i realizacja strategii marketingowej dla wykorzystania potencjału handlowego i produkcyjnego przedsiębiorstwa
- Pozyskiwanie rynków
- Opracowywanie strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją
- Pozyskiwanie klientów i zamówień oraz utrzymywanie długofalowych relacji z aktualnymi partnerami biznesowymi
- Negocjowanie warunków współpracy, przygotowywanie umów, koordynacja ich realizacji
- Poszukiwanie rynków dla realizacji planów sprzedaży
- Badanie i analiza rynku, monitoring konkurencji
Planowanie, zarządzanie powierzonym budżetem - Kształtowanie polityki cenowej
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
- Zarządzanie pracą zespołu przedstawicieli oraz organizowanie i kontrolowanie pracy całego pionu marketingu
Inicjowanie i podejmowanie decyzji zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży
- Wykształcenie wyższe (Ekonomia, Marketing, Zarządzanie)
- Min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku w branży gastronomicznej
- Doświadczenie oraz znajomość zasad w przygotowywaniu oraz wdrażaniu strategii marketingowej
- Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym
- Dyspozycyjność, gotowość do wyjazdów służbowych
- Bardzo dobra znajomość nowoczesnych metod sprzedaży, marketingu strategicznego, produktowego, trade marketingu
- Umiejętność budowy długofalowych relacji z klientem
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz predyspozycje kierownicze
- Umiejętność zarządzania projektami, nastawienie na cel
- Umiejętność prezentacji
- Wysoko rozwinięte zdolności analityczne
- Kompetencje miękkie: komunikatywność, dynamizm działanie, kreatywność, zarządzanie czasem, odporność na stres, odpowiedzialność, otwartość, konsekwencja w działaniu
- Wysokie wynagrodzenie oraz atrakcyjny system motywacyjny
- Stałe zatrudnienie
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie na rynku międzynarodowym
- Możliwość uczestnictwa w interesujących projektach
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Szeroki pakiet socjalny