Opis stanowiska:
- Realizowanie strategii rozwoju biznesu poprzez aktywną sprzedaż usługi.
- Wyszukiwanie potencjalnych Klientów oraz identyfikacja ich potrzeb.
- Budowanie relacji partnerskich z Klientami.
- Przygotowanie i prezentacja oferty dopasowanej do potrzeb Klienta.
- Negocjowanie warunków współpracy.
- Zarządzanie pracą przedstawicieli handlowych.
Wymagania:
- Doświadczenie w pozyskiwaniu i utrzymaniu Klienta.
- Zdolności komunikacyjne oraz łatwość nawiązywania kontaktów biznesowych.
- Własna inicjatywa w poszukiwaniu nowych możliwości sprzedaży.
- Energia i zdecydowanie w działaniu.
- wysoka kultura osobista.
- Prawo jazdy kat. B
Poznaj
Solid Security Sp. z o.o.
Solid Security to doświadczenie, wiedza oraz profesjonalizm działań na rynku ochrony osób i mienia. Jesteśmy firmą z polskim kapitałem z powodzeniem funkcjonującą od 1991 roku na terenie całego kraju. Na podstawie grupy wyspecjalizowanych spółek, świadczymy usługi ochrony na rzecz klientów biznesowych i indywidualnych, we wszystkich obszarach związanych z bezpieczeństwem.
Jak działamy
Bierzemy pełną odpowiedzialność za świadczone usługi, realizując ustalenia z Klientem, reagując jednocześnie na potrzeby pojawiające się w trakcie realizacji kontraktu.
Proponowany przez nas Zintegrowany System Ochrony, gwarantuje optymalizację procesów ochronnych, podnosząc poziom bezpieczeństwa naszych Klientów.
Dbamy o dobre relacje w biznesie, opierając je o konstruktywny dialog, profesjonalizm działań oraz partnerstwo. Potencjał Solid Security oparty jest o kompetentny i zaangażowany Zespół.
Działamy we wszystkich regionach Polski, poprzez profesjonalnie zorganizowaną strukturę operacyjną.
Pozycja Solid Security oraz ciągły rozwój firmy, związana jest z umiejętnością wykorzystywania wieloletniego doświadczenia, z właściwym rozumieniem potrzeb Klienta oraz inwestowaniem w kapitał ludzki i innowacyjne rozwiązania.