Optim Human Sp. z o.o. jest agencją wspierającą działalność biznesów z obszaru HR, powstałą dzięki zaangażowaniu zespołu EXCO A2A Polska.
Jesteśmy butikową agencją HR, która z pasją wspiera firmy w znajdowaniu najlepszych talentów i dodatkowo oferuje usługi z zarządzania zasobami ludzkimi. Nasza misja to dostarczanie dopasowanych rozwiązań i budowanie długotrwałych relacji z klientami.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów - wiodącego w Europie producenta wysokospecjalistycznych zbiorników ciśnieniowych na gazy skroplone, poszukujemy kandydata na stanowisko:
Dyrektor Handlowy
Miejsce pracy: Francja
Zakres zadań:
- Udział w opracowaniu strategii rozwoju firmy, planów długoterminowych i rocznych,
- Kształtowanie polityki handlowej firmy, rozwijanie kontaktów handlowych, kreowanie wizerunku firmy, prowadzenie kampanii ofertowych, polityka cenowa,
- Koordynowanie procesów realizacji kontraktów handlowych, tworzenie mechanizmów współpracy z kontrahentami oraz współpraca z działami technicznymi i produkcyjnymi w procesie realizacji kontraktów handlowych,
- Monitorowanie poprawności rozliczeń nadzorowanych procesów, analizowanie budżetów, redukowanie nieuzasadnionych wydatków, analizowanie przyczyn rozbieżności w realizacji zadań i proponowanie metod poprawy sytuacji,
- Zarządzanie wysyłką produktów, nadzorowanie spraw celnych,
- Zarządzanie transportem w zakresie transportu wyrobów gotowych, dostaw surowców i transportu wewnętrznego,
- Rozwijanie innowacyjnych działań w zakresie rozwoju rynku i produktów, marketingu, sprzedaży, zakupów i logistyki,
- Tworzenie strategii marketingowej firmy oraz koordynowanie działań marketingowych przez dział sprzedaży
- Tworzenie długoterminowych planów marketingowych i operacyjnych, przedstawianie ich do decyzji Dyrekcji i Dyrektorowi Generalnemu Spółki oraz zapewnienie ich wprowadzenia.
- Monitorowanie procesów logistycznych i polityki zakupowej.
- Nadzorowanie procesu zarządzania magazynami
- Zarządzanie podległym zespołem
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia),
- Znajomość języków: francuski (C1), angielski lub niemiecki (B2), polski (B2),
- Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne, analitycznego myślenia,
- Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, najlepiej w firmie produkcyjnej,
- Odporność na stres, komunikatywność, samodzielność,
- Doświadczenie w Zarządzaniu Zespołem oraz zdolność do motywowania,
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
Oferujemy:
- Umowę o pracę lub B2B,
- Atrakcyjne zarobki (Premię oraz 13 wynagrodzenie),
- Narzędzia do pracy (Samochód, telefon, laptop),
- Wsparcie w procesie relokacji.