SIGNAL GROUP
’Przyszłość jest miejscem, które tworzymy.’
Nowoczesne technologie i usługi informatyczne. Naszym flagowym rozwiązaniem jest Xaris® - system zarządzający centralnie wszystkimi technologiami z jednego miejsca.
Ponad 27 lat doświadczenia na rynkach europejskich. Nasze rozwiązania działają w obiektach o łącznej powierzchni Państwa Luksemburg. Każdego dnia co drugi Polak korzysta z naszych systemów. Realizujemy wdrożenia dedykowanych rozwiązań dla Klientów sieciowych z branż retail, petrol, horeca, logistics, fashion oraz banking.
Solidny Pracodawca od 2013 roku. Tworzymy niepowtarzalną kulturę organizacyjną. Wiemy, że największym kapitałem Signal Group są jego Pracownicy, dlatego też naszym ciągłym wyzwaniem jest doskonalenie warunków pracy.
Dołącz do nas i się o tym przekonaj :)
Nasz Dyrektor Handlowy odpowiada za sprzedaż i zarządzanie relacjami z Klientami, śledzi nowe rynki i pojawiające się trendy, rekomenduje nowe produkty i usługi, proponuje i rozwija partnerstwa strategiczne, tworzy plany sprzedażowe oraz kieruje długoterminowymi celami, aby sprostać potrzebom i wymaganiom biznesowym.
Zakres obowiązków:
- budowa strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją
- tworzenie planów finansowych i marketingowych
- optymalizacja procesów sprzedażowych
- zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż i obsługę Klienta
- budowa długotrwałych relacji z Kontrahentami oraz Klientami
- negocjowanie warunków współpracy i umów handlowych
- definiowanie krótko- i długoterminowych celów handlowych oraz ich efektywne osiąganie
- monitorowanie i analiza rynku oraz konkurencji
- zapewnienie rozwoju zasobów ludzkich na potrzeby realizacji sprzedaży i rozwoju zgodnego ze strategią firmy
- bieżące zwiększanie efektywności i wydajności obsługiwanych procesów biznesowych
- współpracy z pozostałymi Dyrektorami i Kierownikami w celu realizacji Strategii Spółki
- kontrola wszystkich czynności związane z procesami handlowymi
- ścisła współpraca z obszarem finansowym, operacyjnym, R&D
- raportowanie i współpraca z Zarządem
Idealny Kandydat posiada:
- wykształcenie przynajmniej wyższe
- minimum 10 lat doświadczenia zawodowego
- minimum 5 lat na adekwatnym lub pokrewnym stanowisku
- znajomość języka angielskiego wymagany C1
- znajomość rynku RETAIL, FMCG, QSR, PETROL, ICT,
- znajomość produktów z zakresu: ICT, bezpieczeństwa, Digital Signage, komunikacji bezprzewodowej etc.
- doświadczenie w sprzedaży konsultacyjnej, sprzedaży metodą SPIN, sprzedaży B2B
- praktyczną wiedza na temat zarządzania sprzedażą i zespołem sprzedażowym
- umiejętność zarządzania zmianą
Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie w zarządzaniu zakupami
- znajomość języka niemieckiego
- zainteresowania z zakresu automatyki, robotyki, sztucznej inteligencji, maszynowego uczenie, nowoczesnych technologie
- doświadczenie we współpracy z sieciami dyskontowymi
To stanowisko dla osoby:
- myślącej strategicznie
- doskonale orientującej się w rynku, a swoimi pomysłami wyprzedzającej konkurencję
- wyznaczającej sobie ambitne, ale realne cele
- bezwzględnie komunikatywnej
- jasno formułującej myśli, celnie wyciągającej wnioski
- słuchającej i słyszącej ludzi, aby jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby Klienta
- potrafiącej wytrwale i strategicznie dążyć do realizacji celów długoterminowych
- rozumiejącej liczby jako wynikające bezpośrednio z celów sprzedażowych jak i z całej aktywności organizacji przedsiębiorczej o silnych cechy przywódczych
- intensywną, ambitną pracę pełną wyzwań i pozbawioną monotonii
- konkurencyjne wynagrodzenie
- system premiowy
- samochód służbowy
- wysoce samodzielne stanowisko
- dużą decyzyjność i wdrażanie kreowanych przez siebie strategii
- silny wpływ na wizję i kierunki rozwoju
- zatrudnienie w najbardziej przyszłościowej branży nowoczesnych technologii
- pakiet medyczny
- ubezpieczenie grupowe
- elastyczną formę zatrudnienia