Progres Permanent Recruitment to lider rozwiązań HR w dziedzinie rekrutacji stałych. Już od 15 lat wspieramy przedsiębiorstwa w całej Polsce w doborze inżynierów, kadry zarządzającej, specjalistów, menadżerów w sektorach takich jak BPO, Logistics, Engineering, Finance, IT, Sales & Marketing. Należymy do Grupy Progres – eksperta w zakresie nowoczesnych usług HR dla biznesu, działającego w ponad 20. prężnie rozwijających się oddziałach na terenie całego kraju. Zaufało nam już ponad 1300 firm.
Aktualnie dla naszego Klienta – firmy z branży przetwórstwa rybnego prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:
- Zarządzanie i koordynowanie pracy działu handlowego
- Tworzenie i realizacja strategii i planów sprzedaży
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi
- Negocjowanie kontraktów handlowych z Kupcami
- Badanie trendów na rynku
- Współpraca z Zarządem firmy
- Reprezentowanie firmy na rynku
Od kandydatów oczekujemy:
- Minimum 3 - letnie doświadczenie w branży FMCG
- Doświadczenie z Kupcami w sieciach handlowych
- Wykształcenie wyższe
- Znajomości języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację z klientami zagranicznymi
- Umiejętności budowania i zarządzania zespołem pracowników
- Wysokich umiejętności interpersonalnych oraz nastawienia na realizację celów
- Umiejętności negocjacji oraz kreatywnego podejścia
- Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do wyjazdów służbowych na terenie całej Polski
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy
Nasz Klient oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku
- Wynagrodzenie podstawowe uzależnione od posiadanej wiedzy i umiejętności oraz system premiowy
- Niezbędne narzędzia pracy
- Możliwość realnego wpływu na strategię handlową firmy
- Współpracę z Klientami na rynku polskim i zagranicznym