Empatia i technologia to nasze korzenie. Na przestrzeni lat pozwalały nam lepiej rozumieć potrzeby Klientów i skutecznie na nie odpowiadać.
Dzisiaj te wartości krzyżują się wśród ponad 1100 pracowników naszej firmy. Jesteśmy ekspertami na wielu płaszczyznach. Na wielu stawiamy pierwsze kroki. Myśląc o rozwoju myślimy o naszych Klientach. O ich potrzebach, pragnieniach i obawach związanych z zakupami. Aby w pełni ich zrozumieć musimy rozwijać zarówno naszą empatię jak i technologie. Dzięki temu jesteśmy specjalistami na rynku e-commerce.
Największa siłą x-kom są nasi ludzie. Profesjonalni, zaangażowani, otwarci na potrzeby Klientów. Jesteśmy skupieni w 26 działach tworząc jeden z największych sklepów komputerowych w Polsce. Każde nowe ogłoszenie o pracę traktujemy jako inwestycję. Jako wkładu oczekujemy Twojego zaangażowania i motywacji.
Aktualnie, w związku z bardzo szybkim rozwojem naszej firmy, poszukujemy osób na stanowisko:
Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:
- Budowanie strategii handlowej firmy, opartej na założonych celach biznesowych, zmierzającej do maksymalizacji procesu sprzedaży i zakupów oraz rozwoju marki na rynku
- Współtworzenie strategii handlowo-marketingowej, pozwalające na koordynację oraz monitoring zakresu działań promocyjnych
- Projektowanie, realizacja oraz monitoring planów budżetowych, przy uwzględnieniu aktualnej sytuacji biznesu
- Współpraca oraz utrzymywanie pozytywnych, korzystnych dla firmy relacji z partnerami, polegające między innymi na negocjowaniu warunków współpracy, opracowywaniu ofert i umów handlowych
- Planowanie oraz zarządzanie pracą podległego zespołu, poprzez ustalanie celów, rozwój kompetencji oraz zarządzanie systemem motywacyjnym
- Ścisła współpraca z kluczowymi działami powiązanymi (Wsparcie Techniczne, Produkcja, Magazyn, Marketing)
- Gotowość do pracy w Częstochowie
- Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży rozproszonej oraz e-commerce
- Doświadczenie w procesach planowania strategicznego oraz prowadzeniu projektów handlowych
- Znajomość języka angielskiego w stopniu, pozwalającym na swobodne komunikowanie się oraz prowadzenie korespondencji
- Znajomość zagadnień z obszaru finansów, w tym monitoring cash-flow, budowanie budżetów itp.
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
- Umiejętność zarządzania oraz pracy z zespołem, w tym motywowanie i rozwiązywanie konfliktów oraz wysoko rozwinięta umiejętność udzielania informacji zwrotnej
- Wysoko rozwinięta umiejętność planowania oraz samoorganizacji w pracy
- Umiejętność prowadzenia otwartej komunikacji oraz budowania relacji z pracownikami oraz Partnerami
- Zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- Wsparcie w procesie relokacji
- Stabilne zatrudnienie w firmie o wysokich standardach
- Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
- Możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji