Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej z branży elektroenergetycznej z woj. śląskiego, poszukujemy osób na stanowisko:
Opis stanowiska:
• Budowanie, wdrażanie i realizacja strategii rozwoju biznesu w zakresie nowoczesnych produktów dla energetyki;
• Pozyskiwanie nowych Klientów, nawiązywanie długofalowych relacji biznesowych z potencjalnymi kontrahentami w energetyce przemysłowej;
• Przeprowadzanie negocjacji handlowych, prezentacji;
• Rozwój sieci sprzedaży, również na rynkach eksportowych;
• Prowadzenie analiz rynku, dbanie o rozwój oferty firmy, tworzenie planów sprzedażowych;
• Kierowanie pracą Działu Sprzedaży – wyznaczanie celów sprzedażowych oraz nadzór nad ich realizacją;
• Promowanie działań marketingowych;
• Nawiązywanie kontaktów z projektantami.
Wymagania:
• Znajomość branży w zakresie energetyki w zakładach przemysłowych, sprzedaży urządzeń elektroenergetycznych dla przemysłu (warunek konieczny);
• Min. 3 lata doświadczenia na stanowisku o podobnym charakterze pracy;
• Wykształcenie wyższe (techniczne, ekonomiczne lub pokrewne);
• Doświadczenie w tworzeniu profesjonalnej oferty inwestycyjnej w zakresie rozwiązań energetycznych oraz budowaniu struktur sprzedażowych dla nowych segmentów rynku;
• Doświadczenie w tworzeniu komunikacji marketingowej dla biur projektowych, wdrażania strategii marketingowo-sprzedażowych oraz budżetowego stylu zarządzania sprzedażą;
• Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
• Wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne, negocjacyjne, prezentacyjne;
• Gotowość do pracy w terenie;
• Kreatywność, inicjatywa,promowanie innowacyjnych, efektywnych praktyk biznesowych;
• Nastawienie na realizację celów, umiejętność rozwiązywania problemów oraz pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
• Atrakcyjne warunki finansowe ( podstawa + premia );
• Niezbędne narzędzia pracy;
• Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
• Możliwość doskonalenia zawodowego.
Oferta dotyczy pracy stałej.
Poznaj
Adecco Poland Sp. z o.o
Jesteśmy wiodącą na świecie firmą, która zajmuje się dostarczaniem rozwiązań w zakresie HR, oferuje usługi pracowników tymczasowych i stałych oraz usługi typu outsourcing we wszystkich sektorach.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364
Nasza misja to dostarczanie najlepszych rozwiązań w zakresie HR. Dzięki szerokiemu wachlarzowi działań oferujemy usługi związane z rekrutacją pracowników tymczasowych oraz stałych. Dla naszych klientów przygotowujemy też najlepsze oferty outsourcingowe.
Tworzymy własną bazę zaangażowanych pracowników, którzy chcą podejmować nowe wyzwania. Dzięki temu zawsze możemy zaproponować rozwiązania szyte na miarę. Ponadto odpowiadamy za wybór najlepszych kandydatów – rekrutujemy od A do Z. To pozwala nam szybko, sprawnie i bezproblemowo dobrać odpowiedniego pracownika na dane stanowisko.
Co ważne, każdy zatrudniony kandydat doskonale wie, na czym będzie polegała jego praca. Dzięki temu unikamy nieporozumień i maksymalnie zmniejszamy ryzyko rezygnacji kandydata ze stanowiska.
Nasz doświadczony zespół jest z Tobą na każdym etapie rekrutacji. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu możemy działać szybko i skutecznie. Nasz atut to duża sprawność procesowa.
Jesteśmy liderem, który myśli globalnie i umie działać lokalnie!