PROFIT HR (Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży. MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci. Rekrutacja to proces, a nie chwilowe zaspakajanie potrzeby.
Nasi Klienci to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym.
Obecnie zapraszamy do kontaktu osoby, które chciałyby zostać przez nas znalezione i posiadające poniższe kompetencje i doświadczenie zawodowe na stanowisku Dyrektora Handlowego w branży FMCG:
- Tworzenie strategii sprzedaży na rynku krajowym w kanale nowoczesnym,
- Organizacja i zarządzanie siecią sprzedaży krajowej,
- Udział w negocjacjach handlowych ustalanie warunków współpracy z klientami krajowymi,
- Kontrola i zarządzanie cenami produktów,
- Monitorowanie i analiza działań konkurencji,
- Współudział w tworzeniu polityki promocyjnej,
- Nadzór nad realizacją zakładanych planów sprzedaży,
- Przygotowywanie analiz efektywności wyników sprzedaży osiąganych przez prowadzone promocje,
- Projektowanie nowych rozwiązań w zakresie współpracy z klientami,
- Analiza raportów i prognoz dotyczących rynków i weryfikacja planów sprzedaży,
- Współpraca z klientami w celu identyfikacji i zaspokojenia ich potrzeb,
- Planowanie i nadzór nad realizacją budżetu pionu,
- Zarządzanie i organizacja pracy podległego zespołu.
- Wykształcenie wyższe na kierunku ekonomicznym (Zarządzanie, Marketing, Handel lub podobne)
- Minimum 7 letnie doświadczenie w sprzedaży, w tym 4 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem handlowym,
- Doświadczenie zawodowe w sprzedaży w kanale nowoczesnym w ostatnich 2 latach,
- Praktyczna znajomość technik sprzedaży,
- Znajomość prawa handlowego,
- Opanowana na poziomie bardzo dobrym praktyczna wiedza w zakresie Word, Excel, Outlook, Power Point.
- Myślenie strategiczne,
- Komunikatywność i wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
- Gotowość do uczenia się,
- Innowacyjność,
- Orientacja na klienta/relacje z klientem,
- Rozwiązywanie problemów,
- Mistrzostwo w technikach negocjacyjnych,
- Łatwość w podejmowaniu decyzji,
- Dobra organizacja czasu pracy swojego i podwładnych,
- Przywództwo,
- Odporność na stres i presję czasu,
- Zarządzanie przez cele.
- Zatrudnienie w dużej stabilnej firmie z wieloletnią tradycją,
- System premiowy,
- Narzędzia pracy,
- Umowę o pracę,
- Perspektywy rozwoju kompetencji,
- Możliwość kreowania i wdrażania swoich pomysłów, dużą samodzielność,
- Stabilność.