EPCM to zespół konsultantów executive search prowadzących rekrutacje na kluczowe pozycje w wiodących firmach z branży budowlanej oraz nieruchomości. Koncentrujemy się na takich obszarach jak branża deweloperska, nieruchomości, budownictwo, projektowanie i architektura oraz usługi konsultingowe. Jesteśmy partnerem biznesowym dla wiodących organizacji na rynku. Budując relacje z Kandydatami, bazujące na otwartości i zaufaniu, rozpatrujemy potencjał każdej osoby zarówno pod kątem wszystkich prowadzonych rekrutacji oraz przyszłych potrzeb naszych Klientów.
Międzynarodowa spółka deweloperska z wieloletnim doświadczeniem na polskim rynku w realizacji znaczących inwestycji kubaturowych (mieszkania, biura, hotele, retail, przemysł) poszukuje Kandydatów/ek gotowych podjęcia się roli Dyrektora Grupy Kontraktów. Główne zadania to nadzór nad Grupą Kontraktów realizowanych w ramach Regionu i wsparcie Kierowników Projektów w prowadzeniu budów. Idealny/a Kandydat/ka ma doświadczenie w zarządzaniu kontraktami po stronie GW oraz doświadczenie w zarządzaniu zespołem. Jest liderem budującym swój autorytet w oparciu o wiedzę i doświadczenie, a także swobodnie komunikuje się w języku angielskim.
- Udział w negocjacjach z podwykonawcami i dostawcami.
- Zapewnienie właściwego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi budowami w zakresie kontraktacji.
- Nadzór nad przygotowanymi ofertami, umowami i aneksami.
- Analiza techniczna, organizacyjna i ekonomiczna realizacji kontraktów.
- Nadzór jakościowy i finansowy nad poległymi budowami, rozliczenie kontraktów.
- Analiza, przygotowanie i nadzór nad raportami z budów i wyników na budowach.
- Bezpośredni nadzór nad rozliczaniem kontraktów. Nadzór nad przestrzeganiem procedury zakupów towarów i usług przez Kierownika Projektu.
- Koordynacja zatrudnienia w Grupie i zapewnienie odpowiednio wykwalifikowanej kadry inżynieryjno-technicznej.
- Nadzór nad opracowaniem, realizacją i przestrzeganiem planów i harmonogramów dla poszczególnych kontraktów.
- Monitoring zagrożeń i zarządzanie ryzykiem na realizowanych kontraktach.
- Przygotowywanie analiz i sprawozdań w swoim obszarze działania (raporting).
- Reprezentowanie spółki przed władzami samorządowymi i administracyjnymi na terenie Regionu.
- Rozpoznanie rynku i nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi Inwestorami.
- Wykształcenie-studia uniwersyteckie lub równorzędna szkoła wyższa, o kierunku technicznym
- Doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z zarzadzaniem kontraktami i zespołem nie mniej niż 5 lat
- Umiejętność dzielenia się wiedzą, promowania inicjatyw podnoszących stan bezpieczeństwa i higieny pracy
- Wysokie kompetencje w zakresie planowania organizacji pracy zespołu, wyznaczania celów i delegowania zadań oraz monitorowanie ich wykonania
- Umiejętność motywowania zespołu i wpływania na rozwój kompetencji pracowników
- Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji
- Prawo jazdy kat B.
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Konkurencyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet socjalny – prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, etc.
-
Samochód służbowy
-
Udział w prestiżowych i znaczących realizacjach kubaturowych