Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor Generalny

My Story Gdynia Hotel
Gdynia
praca stacjonarna
1355 dni temu
Opis stanowiska:
  • Kompleksowe zarządzanie działalnością obiektu,
  • Osiąganie założonych wyników finansowych (przychodowych i kosztowych),
  • Zapewnienie wzrostu, rentowności i wolumenu sprzedaży,
  • Dbałość o wysokie obłożenie obiektu,
  • Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi Klientami,
  • Planowanie i prowadzenie aktywnego marketingu oraz sprzedaży,
  • Stałe doskonalenie oferty produktowej hotelu,
  • Sporządzanie raportów z działalności podległych sobie obszarów,
  • Spełnianie funkcji reprezentacyjnych i promowanie dobrego wizerunku obiektu.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe,
  • Minimum 5-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej, turystycznej lub gastronomicznej na stanowisku kierowniczym,
  • Doświadczenie w sprzedaży usług hotelowych lub gastronomicznych poprzez własne kanały sprzedaży,
  • Doświadczenie w zakresie zarządzania przychodami i kosztami,
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
  • Praktyczna wiedza w zakresie zarządzania,
  • Samodzielność i kreatywność,
  • Zorientowanie na wysoki standard obsługi Klienta oraz osiąganie wyznaczonych celów,
  • Doskonała organizacja pracy, odpowiedzialność i dyspozycyjność,
  • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją zadań i czasu,
  • Znajomość języka angielskiego,
  • Znajomość obsługi programów Rehot oraz Profitroom.
Oferujemy:
  • Dużą samodzielność i autonomię w działaniu,
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, zależne od osiąganych wyników.

Poszukujemy doświadczonego Dyrektora Generalnego do zarządzania nowopowstałym hotelem w centrum miasta Gdynia. Filozofia My Story Gdynia Hotel to unikalne doświadczenia podczas pobytu w jednym z 59 pokoi, autorska restauracja z nowoczesną interpretacją kuchni polskiej, zaplecze konferencyjno-eventowe dla ponad 100 uczestników oraz taras widokowy i specjalna strefa relaksu.

 

Szukamy osoby, która odpowiedzialnie podejmie zadanie otwarcia obiektu, sprzedaży, przychodów, finansów i zarządzania zasobami ludzkimi.