Ogłoszenie numer: 2363940, z dnia 2019-04-10
PUH Budnex Sp. zo.o.
PUH Budnex Sp. zo.o. - Firma deweloperska prowadząca działalność w północno -zachodniej Polsce. Aktualnie prowadząca inwestycje, głównie mieszkaniowe wielorodzinne w następujacych miastach: Gorzowie Wlkp., Zielonej Górze, Poznaniu, Szczecinie, Dziwnówku i Kołobrzegu. Więcej o firmie - www.budnex.pl
PUH Budnex sp. z o.o. jest właścicielem spółki Porta Mare Sp. zo.o., która zarządza najmem krótkoterminowym apartmentów nadmorskich ( www.portamare.pl) oraz jest inwestorem inwestycji aparthotelowej "Porta Mare WELLNESS & SPA" w Dziwnówku (www.apartamenty.portamare.pl/dziwnowek/wellness-spa/)
Dyrektor Generalny hotelu
Miejsce pracy: Dziwnówek
Opis stanowiska
Dyrektor Generalny hotelu/ General Manager
Aparthotel "Porta Mare WELLNESS & SPA" ( inwestycja w trakcie realizacji – 378 apartamentów 1 i 2 pokojowych)
Lokalizacja: Dziwnówek, gmina Dziwnów, zachodniopomorskie
Zakres obowiązków:
- Samodzielne i kompleksowe zarządzanie obiektem aparthotelowym,
- Bezpośrednie raportowanie do zarządu spółki,
- Tworzenie i realizacja budżetu oraz strategii sprzedażowej, marketingowej, operacyjnej,
- Dbałość o wysoką pozycję hotelu na rynku usług hotelarskich,
- Aktywny udział w życiu hotelu wraz z obsługą Klientów VIP,
- Współpraca w opracowywaniu systemów informacji zarządczej, w tym według międzynarodowych standardów,
- Planowanie działań reklamowych, promocyjnych z nastawieniem na klienta biznesowego,
- Skuteczne zarządzanie zespołem kierowników, managerów oraz kadry specjalistycznej,
- Prowadzenia oraz organizowania szkoleń dla personelu zatrudnionego w hotelu,
- Prowadzenie rozmów handlowych z potencjalnymi Klientami biznesowymi
Wymagania
- Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym, marketingowym, turystyczno-hotelarskim, zarządzanie sprzedażą
- Minimum 5 - letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży hotelarskiej w tym w hotelach z bazą Medical SPA, rehabilitacyjną i wellness
- Znajomość rynku Medical SPA, rehabilitacji i wellness, zagadnień związanych z zabiegami SPA i leczniczymi
- Istniejące (i udokumentowane) kontakty biznesowe w zakresie sprzedaży usług hotelowych i konferencyjnych
- Bardzo dobra znajomość branży hotelarskiej
- Umiejętność efektywnego zarządzania zespołem, szkolenia i motywowania personelu
- Zorientowanie na realizację wytyczonych przez siebie i uzgodnionych z zarządem założonych celów
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego / niemieckiego
- Mobilność/ gotowość do częstych spotkań ( Dziwnówek / Gorzów Wlkp.)
I ETAP: Współpraca przed uruchomieniem hotelu:
Stanowisko: Doradca Zarządu ds. Realizacji Inwestycji
Zakres odpowiedzialności: Dostosowanie realizowanego obiektu do potrzeb rynku, konsultacje z Zarządem Spółki oraz projektantami obiektu i kierownictwem budowy
Wymiar czasu pracy: etat lub umowa zlecenie
Zakres Obowiązków:
- opracowania optymalnej oferty usługowej hotelu (dostosowanie projektu do zapotrzebowania rynku, poprzez konsultacje z Zarządem Spółki oraz projektantami obiektu, spotkania w siedzibie Spółki ( Gorzów Wlkp.) oraz nadzory na budowie ( Dziwnówek) )
- stworzenia programu usług świadczonych przez hotel w zakresie WELLNESS & SPA, na bazie realizowanych pomieszczeń rekreacyjnych, poprzez doprecyzowanie parametrów basenów, niezbędnych urządzeń SPA, krytych i odkrytych boisk sportowych itd.
- stworzenie programu usług świadczonych przez hotel w zakresie usług rehabilitacji z wykorzystaniem wody solankowej , w tym pod klienta niemieckiego oraz pod ogólną służbę zdrowia NFZ
- stworzenie programu usług świadczonych przez hotel w zakresie obsługi konferencji i szkoleń, na bazie zaprojektowanych powierzchni konferencyjnych, z doprecyzowaniem zapotrzebowania na ilość i parametry pomieszczeń odpowiadających potrzebom rynku
- utworzenie programu usług ogólno hotelowych: stołówka, restauracja, bary, kawiarnia, sklepy itd.
- wykonanie projektu zarządzania i obsługi hotelu ( recepcja, punkty informacji i obsługi gości hotelowych i pracowników) , przygotowanie planu funkcjonowania hotelu wraz z projektami i programami zarządzania
- przygotowanie obiektu do uruchomienia: wdrożenie opracowanych programów, oferty, cenniki, reklama i marketing
II ETAP: Współpraca po uruchomieniu hotelu:
Stanowisko: Dyrektor Generalny hotelu/ Prezes hotelu
Zakres odpowiedzialności: Zarządzanie hotelem
Wymiar czasu pracy: pełen etat
Zakres Obowiązków:
- kompleksowe zarządzanie hotelem, planowanie i opracowanie strategii jego rozwoju, nadzorowanie realizacji celów sprzedaży oraz koordynowanie pracy i współpracy wszystkich działów hotelu: pobytowego, gastronomii, SPA & Wellness, finansowego, sprzedaży i marketingu.
Oferujemy
- Pełne wyzwań stanowisko pracy umożliwiające współkreowanie marki hotelu, jeszcze na etapie realizacji inwestycji, aż do uruchomienia hotelu, z możliwością kontynuowania współpracy w zakresie zarządzania funkcjonującym obiektem
- Atrakcyjne wynagrodzenie