Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Dziwnówek Dyrektor Hotelu Dziwnówek
Dyrektor Generalny hotelu/ Prezes hotelu

Dyrektor Generalny hotelu/ Prezes hotelu

PUH Budnex Sp. zo.o.
Dziwnówek
praca stacjonarna
3361 dni temu

Ogłoszenie numer: 831960, z dnia 2015-10-08

PUH Budnex Sp. zo.o.

PUH Budnex Sp. zo.o. - Firma deweloperska działająca prężnie w północno zachodniej Polsce

 

Condohotel/hotel: Porta Mare WELLNESS & SPA

(inwestycja w trakcie realizacji – 378 apartamentów 1 i 2pokojowych)

 

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Dyrektor Generalny hotelu/ Prezes hotelu

Miejsce pracy: Dziwnówek

 

Opis stanowiska

I ETAP: Współpraca przed uruchomieniem hotelu:

  • dostosowanie realizowanego obiektu do potrzeb rynku, konsultacje z Zarządem Spółki oraz projektantami obiektu
  • wymiar czasu pracy: etat lub umowa zlecenie

Zakres Obowiązków:

  • opracowanie optymalnej oferty usługowej hotelu (dostosowanie projektu do zapotrzebowania rynku, poprzez konsultacje z Zarządem Spółki oraz projektantami obiektu, spotkania w siedzibie Spółki (Gorzów Wlkp.) oraz nadzory na budowie (Dziwnówek) )
  • stworzenie programu usług świadczonych przez hotel w zakresie WELLNESS & SPA, na bazie realizowanych pomieszczeń rekreacyjnych, poprzez doprecyzowanie parametrów basenów, niezbędnych urządzeń SPA, krytych i odkrytych boisk sportowych itd.
  • stworzenie programu usług świadczonych przez hotel w zakresie usług rehabilitacji z wykorzystaniem wody solankowej, w tym pod klienta niemieckiego oraz pod ogólną służbę zdrowia NFZ
  • stworzenie programu usług świadczonych przez hotel w zakresie obsługi konferencji i szkoleń, na bazie zaprojektowanych powierzchni konferencyjnych, z doprecyzowaniem zapotrzebowania na ilość i parametry pomieszczeń odpowiadających potrzebom rynku
  • utworzenie programu usług ogólno hotelowych: stołówka, restauracja, bary, kawiarnia, sklepy itd.
  • wykonanie projektu zarządzania i obsługi hotelu (recepcja, punkty informacji i obsługi gości hotelowych i pracowników), przygotowanie planu funkcjonowania hotelu wraz z projektami i programami zarządzania
  • przygotowanie obiektu do uruchomienia: wdrożenie opracowanych programów, oferty, cenniki, reklama i marketing

II ETAP: Współpraca po uruchomieniu hotelu:

  • zakres odpowiedzialności: Zarządzanie hotelem
  • wymiar czasu pracy: pełen etat

Zakres Obowiązków:

  • kompleksowe zarządzanie hotelem, planowanie i opracowanie strategii jego rozwoju, nadzorowanie realizacji celów sprzedaży oraz koordynowanie pracy i współpracy wszystkich działów hotelu: pobytowego, gastronomii, SPA & Wellness, finansowego, sprzedaży i marketingu
  • samodzielne i kompleksowe zarządzanie obiektem hotelowym
  • bezpośrednie raportowanie do zarządu spółki
  • tworzenie i realizacja budżetu oraz strategii sprzedażowej, marketingowej, operacyjnej
  • dbałość o wysoką pozycję hotelu na rynku usług hotelarskich
  • aktywny udział w życiu hotelu wraz z obsługą Klientów VIP
  • współpraca w opracowywaniu systemów informacji zarządczej, w tym według międzynarodowych standardów
  • planowanie działań reklamowych, promocyjnych z nastawieniem na klienta biznesowego
  • skuteczne zarządzanie zespołem kierowników, managerów oraz kadry specjalistycznej
  • prowadzenia oraz organizowania szkoleń dla personelu zatrudnionego w hotelu
  • prowadzenie rozmów handlowych z potencjalnymi Klientami biznesowymi

Wymagania

  • wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym, marketingowym, turystyczno-hotelarskim, zarządzanie sprzedażą
  • minimum 5 - letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży hotelarskiej w tym w hotelach z bazą Medical SPA, rehabilitacyjną i wellness
  • znajomość rynku Medical SPA, rehabilitacji i wellness, zagadnień związanych z zabiegami SPA i leczniczymi
  • istniejące (i udokumentowane) kontakty biznesowe w zakresie sprzedaży usług hotelowych i konferencyjnych
  • bardzo dobra znajomość branży hotelarskiej
  • umiejętność efektywnego zarządzania zespołem, szkolenia i motywowania personelu
  • zorientowanie na realizację wytyczonych przez siebie i uzgodnionych z zarządem założonych celów
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego / niemieckiego
  • mobilność/ gotowość do częstych spotkań (Dziwnówek / Gorzów Wlkp.)

Oferujemy

  • pełne wyzwań stanowisko pracy umożliwiające współkreowanie marki hotelu, jeszcze na etapie realizacji inwestycji, aż do uruchomienia hotelu, z możliwością kontynuowania współpracy w zakresie zarządzania funkcjonującym obiektem
  • atrakcyjne wynagrodzenie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.