JL to firma, która z powodzeniem funkcjonuje na polskim rynku od 2009 roku. Jesteśmy Generalnym Wykonawcą.
Zapewniamy kompleksową obsługę inwestycji budowlanych.
Specjalizujemy się w realizacji inwestycji mieszkaniowych, użyteczności publicznych, przemysłowych i rolniczych. Budujemy z zachowaniem najwyższych standardów przy użyciu najnowszych technologii i sprzętu. Zajmujemy się również wynajmem sprzętu budowlanego i rusztowań.
Zadowolenie klienta stanowi dla nas najważniejszą wartość dlatego inwestujemy w doświadczoną i wykwalifikowaną kadrę. Pozytywne referencje świadczą o profesjonalnym i rzetelnym podejściu do realizowanych projektów
Dyrektor Finansowy
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków
- Wdrażanie oraz doskonalenie procesów, narzędzi i systemów usprawniających pracę w firmie, udział w tworzeniu procedur i regulaminów wewnętrznych
- Wspieranie Zarządu Spółki poprzez dostarczanie informacji niezbędnych do podejmowania strategicznych decyzji
- Sporządzanie i kontrola modeli biznesowych do projektów inwestycyjnych, współpraca z kadrą zarządzającą inwestycjami
- Optymalizowanie struktury kosztów i poziomu majątku obrotowego, ocena projektów inwestycyjnych
- Przygotowywanie budżetów, prognoz i planów strategicznych
- Rekomendowanie spójnej struktury raportowania w ramach spółki oraz kontrola
- Przygotowywanie i analizowanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych raportów i innych analiz, w celu zapewnienie efektywnego zarządzania finansami
- Rekomendacja rozwiązań w zakresie kluczowych KPI operacyjnych
- Stałe monitorowanie wykorzystania zasobów spółki (koszty/nakłady inwestycyjne) oraz identyfikacja obszarów optymalizacji działalności oraz modelu oceny efektywności inwestycji w oparciu o ROI
- Identyfikowanie obszarów wymagających poprawy
- Nadzór nad sprawozdawczością i raportowaniem finansowym do Zarządu spółki
- Zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu dokumentów i informacji
- Kontrola płatności przychodzących i wychodzących
- Aktywne kształtowanie polityki rachunkowości w firmie
- Inicjowanie zmian w obszarze optymalizacji procesów księgowych i optymalizowanie polityki podatkowej;
- Kontakty i współpraca z audytorem, bankami, firmami ubezpieczeniowymi, inwestorami oraz organami podatkowym
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne o kierunku finanse, rachunkowość itp
- Doświadczenie minimum 3 letnie w pracy w finansach i księgowości na stanowisku kierowniczym
- Praktyczna wiedza z obszaru zarządzania finansami, rachunkowości finansowej i zarządczej, przepisów podatkowych i procesów księgowych
- Umiejętność planowania i organizacji pracy, rozwiązywania problemów oraz współpracy w zespole
- Wysokorozwinięte umiejętności analityczne oraz logicznego myślenia
- Wysokie kompetencje komunikacyjne i kierownicze
- Nastawienie na rozwiązywanie problemów
- Mile widziane doświadczenie w pracy przy realizacji inwestycji
- Mile widziana znajomość prawa budowlanego
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie
- Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko oraz dużą swobodę działania
- Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania, posiadanego doświadczenia, wiedzy i kwalifikacji
- Niezbędne narzędzia pracy