Kim jesteśmy i kogo potrzebujemy?
YANGO Sp. z o.o. to polskie przedsiębiorstwo założone w 2014 roku przez dwóch przyjaciół. • Diament Forbes 2024 • Gazela Biznesu 2023 • 4x Laur Klienta
Specjalizujemy się w produkcji i dystrybucji naturalnych suplementów diety.
Kochamy Naturę i chcemy być jej jak najbliżej. Dlatego nasze surowce są pozyskiwane z miejsca ich pochodzenia, a ponad 90% naszej oferty jest skierowana do wegan i wegetarian. Posiadamy ponad 400 produktów, które pakujemy w szklane słoiki.
Inwestujemy! Nie stoimy w miejscu. Wierzymy w siłę Zespołu i dbamy o jego rozwój.
Posiadamy obecnie cztery marki produktowe dystrybuowane na rynku zielarskim i aptecznym. Poszukujemy też nowych odbiorców poza granicami kraju.
Cały czas rośniemy i rozwijamy się! Dlatego potrzebujemy Twojej pomocy!
- Stabilne zatrudnienie
- Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko oraz dużą swobodę działania – doceniamy wszystkie pomysły i dajemy Ci możliwość ich zrealizowania
- Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania, posiadanego doświadczenia, wiedzy i kwalifikacji
- Doświadczanie ciągłego rozwoju w ramach japońskiej filozofii Kaizen
- Bezpośrednią współpracę z pomocnym Zarządem przedsiębiorstwa
- Pracę w przyszłościowej branży
- Aktywną współpracę z innymi działami firmy i ich codzienne wsparcie!
U nas nigdy nie zostajesz sam/a - Work-life balance
- Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kwalifikacji
- Pracę w młodym i kreatywnym zespole, w atmosferze wzajemnego szacunku i uczciwości - wsparta wewnętrznym Kodeksem Honorowym oraz Świadomą kulturą współpracy Yango (Yango values)
- Wewnętrzne konkursy np. Innowator Roku
- Kartę fitness
- Prywatna opieka medyczna
- Karty Lunchowe
- Pyszną kawę, yerbę i herbatę
- Miejsce postojowe
- Wyjścia integracyjne i szkolenia
- Rabaty pracownicze na nasze produkty
- Pan Kanapka (Ślimak, Pajda)
- Ubezpieczenie na życie
- Konsola do gier w przestrzeni socjalnej
- Ściany pełne contemporary art
- Lina wspinaczkowa dla chętnych
- Pracę w godzinach
pon-czw 7:30-16:00
pt 8:00-14:00 (aby dobrze zacząć weekend!)
- Wdrażanie oraz doskonalenie procesów, narzędzi i systemów usprawniających pracę w firmie
- Zarządzanie aktywami Spółki
- Wspieranie Zarządu Spółki poprzez dostarczanie informacji niezbędnych do podejmowania strategicznych decyzji;
- Aktywna współpraca z Zarządem oraz innymi działami w firmie;
- Przygotowywanie budżetów, prognoz i planów strategicznych;
- Rekomendowanie spójnej struktury raportowania w ramach spółki oraz kontrola;
- Przygotowywanie i analizowanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych raportów i innych analiz, w celu zapewnienie efektywnego zarządzania finansami;
- Kontrolowania kluczowych procesów biznesowych;
- Rekomendacja rozwiązań w zakresie kluczowych KPI operacyjnych;
- Stałe monitorowanie wykorzystania zasobów spółki (koszty/nakłady inwestycyjne) oraz identyfikacja obszarów optymalizacji działalności oraz modelu oceny efektywności inwestycji w oparciu o ROI;
- Nadzór nad sprawozdawczością i raportowaniem finansowym - do Zarządu spółki;
- Zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu dokumentów i informacji;
- Kontrola płatności przychodzących i wychodzących; Aktywne kształtowanie polityki rachunkowości w firmie;
- Inicjowanie zmian w obszarze optymalizacji procesów księgowych;
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne o kierunku finanse, rachunkowość itp
- Doświadczenie minimum 3 letnie w pracy w finansach i księgowości na stanowisku kierowniczym,
- Umiejętność planowania i organizacji pracy, rozwiązywania problemów oraz współpracy w zespole,
- Wysokorozwinięte umiejętności analityczne oraz logicznego myślenia,
- Wysokie kompetencje komunikacyjne i kierownicze,
- Kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy,
- Analiza procesów finansowych w firmie i bieżące ich ulepszanie,
- Utrzymanie dobrej kondycji finansowej firmy,
- Kontakty i współpraca z audytorem, bankami, firmami ubezpieczeniowymi, inwestorami oraz organami podatkowymi,
- Analizowanie sprawozdań́ finansowych.