FRIZO to spółka specjalizująca się w projektowaniu oraz kompleksowym wykonawstwie amoniakalnych instalacji chłodniczych dla wszelkich gałęzi przemysłu, głównie przemysłu spożywczego. Wieloletnie doświadczenie zdobyte przy realizacji tego typu projektów, pozwala zapewniać Klientom fachowe doradztwo techniczne oraz świadczyć serwis techniczny na bardzo wysokim poziomie.
Nasz cel to współpraca oparta na zaufaniu dzięki świadczeniu najwyższej jakości usług – to nadrzędny cel kierownictwa i całej załogi firmy. Staramy się ze wszystkich sił, by klienci wraz z nami budowali zakłady pracy swoich marzeń.
Naszym pracownikom zapewniamy:
- pracę w świetnie rozwijającej się organizacji
- współpracę z ekspertami z wieloletnim doświadczeniem
- zarobki adekwatne do kompetencji i zaangażowania
- możliwość poszerzania wiedzy, kwalifikacji i doświadczenia
- uczestnictwo w dużych projektach
- pracę w przyjaznej atmosferze sprzyjającej kreatywności
- realny wpływ na rozwój firmy
Obecnie do naszego oddziału w Miszewku poszukujemy pracownika na stanowisko:
- Kształtowanie polityki finansowej efektywnie wpierającej realizację strategii spółki
- Pozyskiwanie finansowania w celu realizacji inwestycji i innych inicjatyw strategicznych
- Odpowiedzialność za obszary kontrolingu, księgowości, podatków
- Proces budżetowania, prognozowanie wyniku finansowego i analizy odchyleń
- Ocena atrakcyjności i efektywności projektów inwestycyjnych wraz rekomendacją działań (feasibility study)
- Miesięczne raportowanie na potrzeby Zarządu i udziałowców spółki wraz z wnioskami i rekomendacjami działań
- Nadzór nad przygotowywaniem miesięcznych oraz rocznych sprawozdań finansowych
- Przygotowanie analiz i raportów wspierających działalność operacyjną spółki w tym m.in. miesięczne raportowanie wyników, analiza rentowności sprzedaży wg grup produktowych, grup klientów, kalkulacje, analiza scenariuszy itd.
- Odpowiedzialność za relacje inwestorskie
- Odpowiedzialność za właściwe wdrożenie i integrację systemów informatycznych i narzędzi operacyjnych w spółce, a także dalszy nadzór nad właściwym funkcjonowaniem i adopcją tych narzędzi
- Wsparcie procesowe w realizacji inwestycji prowadzonych przez spółkę (przetargi, ewentualne negocjacje, finansowanie, zgodność z budżetem)
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (obszar finansów, ekonomii, księgowości); mile widziane studia podyplomowe lub inne certyfikacje potwierdzające kwalifikacje zawodowe w obszarze finansów
- Minimum 8-10 lat doświadczenia zawodowego w obszarze finansów i controllingu, w tym minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku o zbliżonym zakresie odpowiedzialności i obowiązków
- Doświadczenie w branży produkcyjnej będzie dużym atutem; mile widziane doświadczenie w pozyskiwaniu finansowania czy na rynkach kapitałowych; doświadczenie we współpracy z funduszami VC/PE
- Doskonałe zdolności komunikacyjne i organizacji pracy; przedsiębiorczość w rozwiązywaniu problemów i kreowaniu strategii
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Kluczowe stanowisko w prężnie rozwijającej się firmie posiadającej ciekawe i unikatowe rozwiązania problemów przemysłu
- Wynagrodzenie adekwatne do zgromadzonego doświadczenia i system motywacyjny
- Współpraca z doświadczonym i wykwalifikowanym management w spółce
- możliwość rozwoju zawodowego i kreowania własnego stanowiska pracy
- uczestnictwo w inicjatywach dobroczynnych
- paczki świąteczne dla pracowników
- dofinansowanie do zajęć sportowych
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego