Polimport sp. z o.o. jest firmą działającą na rynku polskim od 2008 roku. Łączy odwieczne tradycje handlowe z nowoczesnymi metodami pracy i zarządzania. Firma prowadzi działalność o profilu handlowym z wieloma specjalizacjami. Pracownikami firmy są wykwalifikowani specjaliści prezentujący wysoką kulturę osobistą i handlową doskonale rozumiejący mechanizmy rynkowe. Działalność podlega ciągłemu doskonaleniu, rozwojowi i ekspansji na nowych rynkach zarówno krajowych, jak i zagranicznych.
- rolnictwo,
- przemysł spożywczy,
- przemysł chemiczny,
- tekstylia,
- nawozy.
Współpracujemy z wieloma dużymi kontrahentami o zasięgu ogólnoświatowym ze szczególnym uwzględnieniem współpracy w ramach Europy.
Jesteśmy firmą, której polityka personalna opiera się na przekonaniu, że pracownicy to nasz najcenniejszy kapitał. Stale dbamy o podnoszenie kwalifikacji kadr. Kompetencja, skuteczność oraz pomysłowość działania - to cechy, które cenimy najbardziej. Właściwa motywacja i umiejętność pracy zespołowej dopełniają obraz modelowego pracownika naszej firmy.
Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
Zadania:
- Kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy,
- Tworzenie i nadzór nad realizacją rocznego budżetu oraz krótko - i długoterminowych planów finansowych,
- Analizę wszystkich procesów w przedsiębiorstwie pod kątem finansowym oraz proponowanie optymalizacji i usprawnień,
- Nadzór nad przygotowaniem skonsolidowanych sprawozdań finansowych oraz dostarczanie Zarządowi Spółki i Radzie Nadzorczej kompletnej informacji zarządczej,
- Analizowanie wyników finansowych firmy i dostarczanie niezbędnych informacji Zarządowi
- Odpowiedzialność za kontakty i współpracę z audytorem, bankami oraz urzędami,
- Koordynowanie procesu opracowania kwartalnych, półrocznych oraz rocznych raportów okresowych,
- Doświadczenie i znajomość zasad konsolidacji sprawozdań Grupy,
- Zarządzanie ryzykiem finansowym oraz podatkowym,
- Wysokie zdolności managerskie i prezentacyjne,
- Planowanie i nadzór nad pracą działu finansowo-księgowego,
- Uczestniczenie w usprawnieniu systemu Microsoft Dynamics (NAVISION).
- Minimum 5-letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku,
- Doświadczenie w branży handlowej (detal, hurt) będzie wielkim atutem,
- Minimum 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu załogą,
- Znajomość prawa finansowego i podatkowego,
- doświadczenie w kontaktach z audytorem, bankami, inwestorami oraz organami podatkowymi,
- Wykształcenie wyższe w obszarze finansów,
- Praktyczna wiedza i umiejętności we wskazanych obszarach,
- Dobra znajomość języka angielskiego albo rosyjskiego konieczność.,
- Doświadczenie w branży Handlowej, obrotem towarów paliwowych, handlem energią elektryczną, zbożem i tworzywami sztucznymi,
- Lojalność.
- Motywującą i interesującą pracę,
- Udział w ciekawych projektach,
- Pracę w dynamicznym, prężnie rozwijającym się zespole.