Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Współtworzenie z Dyrektorem Technicznym planów ekonomicznych Regionu i współodpowiedzialność za ich realizację.
- Uczestnictwo w procesie zakupowym – negocjacje handlowe, ustalanie warunków współpracy z podwykonawcami, wsparcie negocjacji zapisów umownych.
- Wdrożenie wewnętrznego systemu kontroli kontraktów w Regionie, również w zakresie kosztów oraz monitoring wskazanych działań naprawczych.
- Nadzór nad procesem sprzedaży oraz przygotowywaniem dokumentów sprzedażowych dla realizowanych przez Region kontraktów.
- Aktywny udział w części handlowej procesu dochodzenia roszczeń na kontraktach realizowanych przez Region.
- Współpraca z innymi działami w zakresie pozyskiwania informacji handlowych, analizy rynków oraz oceny potencjalnych podwykonawców.
- Odpowiedzialność za zarządzanie ryzykiem w ramach realizowanych zadań.
- Wykształcenie wyższe o profilu finansowym lub technicznym.
- Doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku o podobnym zakresie odpowiedzialności.
- Doświadczenie w zakresie prowadzenia rozliczeń kontraktów budownictwa infrastrukturalnego – warunek konieczny.
- Wiedza z dziedziny realizacji procesu budowlanego oraz znajomość prawa zamówień publicznych.
- Znajomość technik i narzędzi negocjacyjnych.
- Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie: MS Office (w szczególności Excel), MS Project, Norma.
- Decyzyjność, umiejętność pracy pod presją czasu oraz odporność na stres.
- Sumienność w wykonywaniu obowiązków i dobra organizacja pracy.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B.
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia.
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych (min. ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, karta multisport, fundusz socjalny).
- Realną możliwość dalszego rozwoju w strukturach firmy.
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - lidera w branży.
- rynkowe wynagrodzenie
- prywatna opieka medyczna dla Ciebie i rodziny
- ubezpieczenie na życie
- szkolenia branżowe i współpraca z ekspertami
- atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. karta multisport, bilety do kina)
- przyjazna atmosfera w pracy
- bony podarunkowe
- pożyczka mieszkaniowa
Poznaj
Trakcja S.A.
Dlaczego warto?
Jako Trakcja S.A. jesteśmy jedną z największych spółek giełdowych działających w sektorze budownictwa infrastrukturalnego i energetyki. Powstaliśmy tuż po II Wojnie Światowej, aby odbudować zniszczoną infrastrukturę kolejową i tak oto działamy do dziś, zmieniając polską branżę budowlaną. Od lat przekraczamy granice, działając na Litwie, Łotwie i Ukrainie, a także w Niemczech i Szwecji. Zakres naszych prac nie ogranicza się do linii kolejowych, tramwajowych czy trolejbusowych – w dużej mierze specjalizujemy się w budowie dróg, mostów, obiektów inżynieryjnych i kubaturowych oraz w obszarze inżynierii środowiska. Jesteśmy żywo zaangażowani w branżę elektroenergetyczną - działamy jako wykonawca sieci dystrybucyjnych i przesyłowych oraz jako producent urządzeń na potrzeby układów zasilania linii kolejowych i tramwajowych. Co istotne - zapewniamy kompleksową realizację kontraktów, świadcząc również usługi projektowe.
Proces rekrutacji
- Krok Zapoznamy się z Twoim CV
- Krok Zadzwonimy
- Krok Spotkamy się
- Krok Damy znać, jak Ci poszło
- Krok Witamy na pokładzie!