Dla naszego klienta, firmy zlokalizowanej w Zielonej Górze, poszukujemy kandydata na stanowisko
Dyrektor Finansowy/ Dyrektor Operacyjny
Miejsce pracy: Zielona Góra
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Przekładanie celów strategicznych na cele operacyjne
- Zarządzanie operacyjnymi obszarami spółki w ścisłej współpracy z jej kierownictwem
- Utrzymywanie ścisłych relacji ze wszystkimi działami spółki i ich managerami
- Koordynowanie wszystkich obszarów działalności finansowej i operacyjnej
- Przygotowywanie planów biznesowych rozwoju spółki, a także udział w ich realizacji
- Zarządzanie budżetem i odpowiedzialność za realizację planów
- Przygotowywanie analiz biznesowych i raportów zarządczych
- Dokonywanie przeglądu raportów i wskaźników finansowych
- Analizowanie, kontrolowanie i optymalizacja kosztów, kontrola KPI operacyjnych
- Sugerowanie działań korygujących i nadzór nad ich wdrożeniem
- Stworzenie i wdrożenie procesowego zarządzania organizacją opartego na standardach
- Nadzór nad zwiększeniem efektywności poprzez podnoszenie standardów pracy
- Wprowadzanie usprawnień w procesach administracyjnych i operacyjnych
- Inicjowanie zmian i przewodzenie im, zarządzanie projektami
- Odpowiedzialność za całokształt zagadnień formalnych, prawnych i organizacyjnych związanych z funkcjonowaniem firmy
WYMAGANIA:
- Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym
- Min. 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu finansami firmy
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
- Zorientowanie na całościowe zarządzanie firmą udokumentowane sukcesami
- Umiejętność efektywnego inicjowania, wdrażania i egzekwowania projektów ciągłego doskonalenia
- Zorientowanie na nowoczesne metody zarządzania (narzędzia optymalizujące standardy)
- Umiejętność implementacji nowych rozwiązań i zarządzania procesami
- Doświadczenie w zarządzaniu kosztami i ich optymalizacji
- Umiejętność efektywnej pracy ze współpracującymi działami
- Umiejętność zarządzania i rozwijania potencjału podległego zespołu
- Zorientowanie na wyniki oraz konsekwencja w działaniu
- Umiejętności nawiązywania i budowania relacji z zespołem
- Wysoki poziom predyspozycji interpersonalnych, a także umiejętności negocjacyjnych
- Umiejętność precyzowania konkretnych celów biznesowych i dążenia do ich realizacji