Wielton S.A. z siedzibą w Wieluniu to największy polski producent naczep, przyczep i zabudów samochodowych. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Należy do grona trzech największych producentów w swojej branży w Europie i 10 na świecie. Na sukces Wieltonu w samym tylko Wieluniu pracuje obecnie 1400 pracowników, natomiast w ramach całej Grupy zatrudnienie znajduje ponad 2200 osób. Portfolio firmy to 18 rodzin produktowych, dostępnych w kilkuset konfiguracjach. Klientami Wieltonu są firmy transportowe, budowlane, produkcyjne, dystrybucyjne i rolnicze. Dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży na drogi Europy wyjechało już ponad 75 000 pojazdów. Grupa Wielton posiada trzy zakłady produkcyjne: w Polsce, Francji i Niemczech, a także dwie montownie: we Włoszech i w Rosji. Swoim klientom Wielton zapewnia wsparcie serwisowe w całej Europie.
Inwestycje w badania i rozwój to dla spółki istotny element strategii. Aktywnie współpracujemy z uczelniami, szkołami i instytucjami naukowymi. Otwarte w 2016 roku Centrum Badań i Rozwoju posiada jedyną w Polsce i drugą w Europie stację do całopojazdowego badania wytrzymałościowego produkowanych naczep.
Silny rozwój biznesu i wzrost firmy, tworzy wyzwanie, a jednocześnie, satysfakcjonujące środowisko pracy dla ambitnych i utalentowanych jednostek.
Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
- tworzenie planów eksportowych oraz odpowiedzialność za ich skuteczną realizację
- utrzymywanie i budowanie relacji na rynkach lokalnych i eksportowych
- negocjowanie warunków współpracy i umów handlowych w kraju i za granicą
- wyznaczanie celów Dealerom oraz pracownikom zagranicznym
- prowadzenie szkoleń z wiedzy o produkcie i sposobie obsługi klienta
- prezentowanie firmy na zewnątrz m.in. poprzez udział w targach motoryzacyjnych
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów biznesowych z dealerami i przedstawicielami producentów samochodów ciężarowych
- przygotowywanie raportów
- min. 5 lat doświadczenia zawodowego na pokrewnym stanowisku
- doświadczenie w o działaniu międzynarodowym
- wykształcenie wyższe mile widziane handlowe
- biegła znajomość języka angielskiego
- dobra znajomość aspektów prawnych związanych z eksportem i sprzedażą
- bardzo dobre umiejętności organizacyjne oraz zarządzania zespołem
- umiejętność analizowania danych finansowych, kalkulowania korzyści i strat, szacowania ryzyka i opłacalności
- doświadczenie w zarządzaniu projektami
- dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych
- mile widziane doświadczenie w obsłudze posprzedażnej
- ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie
- stabilne warunki zatrudnienia
- przyjazną atmosferę
- niezbędne narzędzia pracy