W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
- Monitorowanie zapewnienia przestrzegania i zgodności z wymaganiami prawnymi w zakresu zarządzania ryzykiem;
- Opracowanie struktury ramowej zarządzania ryzykiem, w szczególności: polityki zarządzania ryzykiem jak i określenia zasobów niezbędnych do jej wdrożenia i przestrzegania;
- Cykliczny monitoring i analiza ryzyk i problemów na poziomie wszystkich inwestycji (portfel projektów przygotowawczych i realizacyjnych);
- Obliczanie łącznych kosztów ryzyka (total cost of risk): kosztów transferu ryzyka, kosztów środków kontroli, zabezpieczeń, czynności kontrolnych;
- Uczestnictwo we wszystkich negocjacjach umów dotyczących zakupu ubezpieczeń, odszkodowań;
- Identyfikacja ryzyka w kluczowych dla realizacji celów i strategii firmy umowach z dostawcami
i kontrahentami firmy; - Współpraca z Działem Ofertowania w zakresie identyfikowania ryzyk na wszystkich etapach realizacji kontraktu i uwzględniania w procesie przygotowania oferty.
- Wykształcenie wyższe techniczne oraz znajomość procesów związanych z realizacją inwestycji budowlanych;
- Znajomość prawa budowlanego, warunków kontraktowych FIDIC i prawa zamówień publicznych;
- Znajomość zasad i narzędzi identyfikacji, oceny i monitorowania ryzyka na kontraktach budowlanych;
- Umiejętność analizy i interpretacji danych pochodzących z różnych źródeł oraz obiektywizm
w gromadzeniu, ocenie i przekazywaniu informacji o kontrolowanej działalności; - Samodzielność, dobra organizacja pracy oraz nastawienie na realizację celów i umiejętności pracy pod presją czasu;
- Znajomość języka angielskiego min. na poziomie B2, mile widziana znajomość drugiego języka
np. niemieckiego lub rosyjskiego; - Umiejętność skutecznej komunikacji, asertywności oraz współpracy z osobami na różnym szczeblu organizacji;
- Prawo jazdy kat. B i gotowość do częstych wyjazdów służbowych.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B;
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia;
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - lidera w branży;
- Możliwość zdobycia unikatowych doświadczeń i dalszego rozwoju zawodowego;
- Współpracę z najlepszymi ekspertami w branży.
Poznaj
Trakcja S.A.
Dlaczego warto?
Jako Trakcja S.A. jesteśmy jedną z największych spółek giełdowych działających w sektorze budownictwa infrastrukturalnego i energetyki. Powstaliśmy tuż po II Wojnie Światowej, aby odbudować zniszczoną infrastrukturę kolejową i tak oto działamy do dziś, zmieniając polską branżę budowlaną. Od lat przekraczamy granice, działając na Litwie, Łotwie i Ukrainie, a także w Niemczech i Szwecji. Zakres naszych prac nie ogranicza się do linii kolejowych, tramwajowych czy trolejbusowych – w dużej mierze specjalizujemy się w budowie dróg, mostów, obiektów inżynieryjnych i kubaturowych oraz w obszarze inżynierii środowiska. Jesteśmy żywo zaangażowani w branżę elektroenergetyczną - działamy jako wykonawca sieci dystrybucyjnych i przesyłowych oraz jako producent urządzeń na potrzeby układów zasilania linii kolejowych i tramwajowych. Co istotne - zapewniamy kompleksową realizację kontraktów, świadcząc również usługi projektowe.
Proces rekrutacji
- Krok Zapoznamy się z Twoim CV
- Krok Zadzwonimy
- Krok Spotkamy się
- Krok Damy znać, jak Ci poszło
- Krok Witamy na pokładzie!