Jesteśmy firmą świadczącą usługi z obszaru FMCG od blisko 30 lat. Specjalizujemy się w ofercie i dystrybucji produktów sypkich. Obecnie nasza hurtownia zajmuje około 4000 m2 powierzchni hali, na której oferujemy blisko cztery tysiące osobnych pozycji produktowych. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika Działu Zakupów / Purchasing Manager.
Dyrektor Działu Zakupów / Purchasing Manager
Miejsce pracy: Ząbki
Twój zakres obowiązków:
- opracowywanie i nadzór nad realizacją strategii zakupowej,
- zarządzanie i organizacja pracy Działu Zakupów,
- prowadzenie skutecznych negocjacji oraz renegocjacji warunków współpracy z dostawcami,
- aktywne monitorowanie i analizowanie rynku w poszukiwaniu alternatywnych dostawców i rozwiązań obniżających koszty zakupu,
- wdrażanie, modyfikowanie i kontrola standardów, procesów oraz procedur zakupowych,
- zapewnienie bezpieczeństwa oraz ciągłości zaopatrzenia w towary,
- odpowiedzialność za utrzymanie odpowiedniego poziomu zapasów magazynowych
- prowadzenie kontroli zakupowej oraz zarządzanie ryzykiem zakupowym,
- wdrażanie i nadzór nowych programów, narzędzi,
- aktywna współpraca z innymi działami firmy, takimi jak magazyn, logistyka, sprzedaż i obsługa klienta, w celu zapewnienia płynności procesu zamówień,
- nadzór nad terminowością realizacji zamówień,
- współpraca z zespołem w celu identyfikacji obszarów wymagających usprawnienia w procesach zamówień,
- opracowywanie regularnych raportów przedstawiających kluczowe wskaźniki wydajności Działu Zakupów, analiza danych oraz identyfikacja obszarów do poprawy.
Nasze wymagania:
- kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- wysoko rozwinięte kompetencje negocjacyjne,
- zdolność do budowania autorytetu i motywowania zespołu,
- otwarty umysł na nowe rozwiązania,
- umiejętność budowania długofalowych relacji,
- wysoka kultura osobista,
- dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel),
- umiejętność podejmowania decyzji oraz szybkiego reagowania na zmiany,
- odpowiedzialność, niezawodność, systematyczność i dokładność,
- mile widziana znajomość programu Wapro-Mag lub Asseco Business Solutions.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę lub kontrakt B2B,
- atrakcyjne wynagrodzenie, w zależności od doświadczenia, wiedzy i dostępnych kompetencji, a także wszystkie narzędzia niezbędne do pracy,
- dofinansowanie do pakietów medycznych i sportowo-rekreacyjnych,
- możliwość zdobycia doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie na rynku FMCG o ugruntowanej pozycji,
- realny wpływ na rozwój firmy,
- współpracę opartą na wartościach. Wspieramy atmosferę pracy opartą na szacunku, zaufaniu i współpracy. Promujemy innowacyjność, kreatywność i odpowiedzialność.
Poznaj
AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Hurtownia artykułów spożywczych