WWF jest jedną z największych na świecie organizacji działających na rzecz ochrony
środowiska naturalnego.
Działając od ponad 50 lat w ponad 150 krajach, WWF przyczynia się do ochrony wielu ginących gatunków zwierząt oraz cennych przyrodniczo miejsc na świecie. WWF Polska od ponad 15 lat nieprzerwanie działa na rzecz ochrony przyrody w Polsce i na świecie.
Obecnie do naszego biura w Warszawie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Do głównych zadań na stanowisku należeć będzie aktywne angażowanie Polaków w ochronę przyrody w Polsce i na świecie poprzez edukowanie, promocję marki WWF oraz pozyskiwanie funduszy od osób indywidualnych i partnerów korporacyjnych, w tym między innymi:
-
Tworzenie strategii w obszarze komunikacji i fundraisingu
-
Przygotowywanie prognoz finansowych oraz budżetów i nadzór nad ich realizacją
-
Nadzór nad realizacją celów strategicznych przyjętych dla Działu Rozwoju i Edukacji
-
Inicjowanie i koordynowanie działań w celu zwiększenia ilości pozyskiwanych funduszy od osób indywidualnych i partnerów korporacyjnych
-
Kreowanie innowacyjnych rozwiązań podczas wdrażania nowych zadań
-
Monitorowanie rynku związanego z fundraisingiem, marketingiem oraz analizowanie trendów społecznych
-
Inspirowanie zespołu podległych pracowników oraz zarządzanie i koordynowanie ich pracy
-
Zapewnienie terminowej i prawidłowej realizacji zadań przez podległych pracowników
-
Ścisła współpraca z innymi działami w celu realizacji strategii Fundacji
-
Aktywny udział w budowaniu wizerunku Fundacji na arenie krajowej i międzynarodowej
- Wykształcenie wyższe związane z marketingiem
- Minimum 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem zajmującym się pozyskiwaniem funduszy lub sprzedażą
- Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie
- Udokumentowane umiejętności handlowe i prowadzenia negocjacji biznesowych
- Znajomość technik prezentacyjnych
- Wysokie umiejętności komunikacji interpersonalnej i współpracy w zespole
- Orientacja na wyniki i osiąganie zaplanowanych celów
- Znajomość nowoczesnych trendów w metodologii zarządzania projektami oraz zagadnień marketingowych
- Rozwinięte zdolności przywódcze, w tym budowania motywacji i zaangażowania pracowników
- Umiejętność budowania kampanii wizerunkowej i zdobywania nowych fundraiserów
- Silne poczucie odpowiedzialności i zaangażowania w pracę
- Kreatywność i inicjatywa w działaniu oraz konsekwencja
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Łatwość w nawiązywaniu relacji; intuicja biznesowa
- Umiejętności analityczne oraz innowacyjne podejście do problemów
- Biegła znajomość oprogramowania MS Office (Excel, Power Point, Word)
- Prawo jazdy kategorii B
- Znajomość zagadnień ekologii i zrównoważonego rozwoju będzie dodatkowym atutem