HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Zespół HRK Real Estate & Construction specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników na potrzeby przedsiębiorstw działających w budownictwie i nieruchomościach. Wspieramy także firmy produkujące materiały budowlane i dostarczające rozwiązania inżynieryjne oraz organizacje innych branż, w których występuje potrzeba zatrudnienia profesjonalistów z dziedziny budownictwa i nieruchomości.
Naszym Klientem jest firma zajmująca się realizacją inwestycji budowlanych w obszarze infrastruktury, która do swojego biura poszukuje osoby na stanowisko:
Dyrektor Działu Realizacji - budownictwo infrastrukturalne
lokalizacja: Warszawa
Opis stanowiska:
- współudział w realizacji strategii spółki
- przygotowywanie, organizowanie i negocjowanie kontraktów
- przeprowadzanie przetargów na wykonanie inwestycji
- planowanie oraz pełna, dogłębna analiza przygotowywanych, nowych inwestycji;
- reprezentowanie spółki w kontaktach z wykonawcami
- nadzór nad obsługą organizacyjną i techniczną nowych inwestycji oraz nadzór nad rozbudową infrastruktury technologicznej
- gospodarka nieruchomościami
- optymalizacja nakładów i kosztów związanych z realizacją zadań inwestycyjnych;
- odpowiedzialność za prowadzenie i koordynowanie projektów inwestycyjnych w skali całej firmy
- przygotowywanie i negocjacje kontraktów,
- realizację programu inwestycyjnego
- odpowiedzialność za realizację budżetu inwestycyjnego oraz jego optymalizację
- terminowa realizacja zadań inwestycyjnych
- zarządzanie zespołem ludzi
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne, prawnicze, ekonomiczne lub pokrewne
- min. 5 lat doświadczenia na pokrewnym stanowisku kierowniczym związanym z koordynowaniem wielu projektów inwestycyjnych jednocześnie
- doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów w obszarze infrastruktury - preferowane inwestycje liniowe
- co najmniej dobra znajomość języka angielskiego
- znajomość procedur FIDIC
- doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami
- umiejętność komunikacji z pracownikami na każdym szczeblu w strukturze organizacji
- wysoko rozwinięta umiejętność organizacji pracy
- proaktywne nastawienie do rozwiązywania trudnych sytuacji
Firma oferuje:
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz motywujący system premiowy
- narzędzia pracy oraz bogaty pakiet socjalny
- zatrudnienie w firmie o mocnej pozycji na rynku i wysokich standardach działania
- możliwość rozwoju zawodowego i współudział w tworzeniu i realizacji strategii firmy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez: