- budowanie wizerunku Carrefour jako miejsca zakupów produktów świeżych, gdzie wyróżnikami są szeroki wybór, wyjątkowa świeżość i jakość oraz dostępność;
- zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za kategorie produktów świeżych (owoce, warzywa, mięso, ryby, piekarnia);
- śledzenie trendów rynkowych i zmian w oczekiwaniach klientów, dopasowywanie asortymentu do potrzeb klienta ze szczególnym naciskiem na jakość i świeżość oferowanych produktów;
- gwarantowanie realizacji celów ekonomicznych oraz stałe podnoszenie poziomu realizacji wskaźnika satysfakcji klienta NPS;
- komunikacja i współpraca z Operacją oraz resztą działów serwisowych w ramach omnikanału;
- współpraca z pozostałymi krajami Grupy oraz Centralą celem wdrażania jednolitej polityki transformacji żywieniowej (Act for Food);
- tworzenie i realizacja planu marketingowego i promocyjnego dla działu;
- prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami;
- nadzór nad rozwojem centrów produkcji oraz marek własnych dedykowanych produktom świeżym.
- posiadasz min. 5 lat doświadczenia w dziale zakupów, w tym doświadczenie na stanowisku menedżerskim;
- masz szeroką wiedzę związaną z kompleksowym budowaniem strategii handlowej i doborem odpowiednich narzędzi do jej realizacji względem zmieniającego się dynamicznie rynku;
- wiesz, jak budować i realizować strategię negocjacyjną;
- masz doskonałe umiejętności przywódcze oraz zarządzania procesem i wynikiem ekonomicznym;
- potrafisz działać elastycznie, dopasowując strategię działania do potrzeb klientów oraz zmian na rynku;
- znasz bardzo dobrze język angielski ( poziom min B2/C1).
- pracę w zespole, w którym cenimy zmysł handlowy, zaangażowanie i inicjatywę;
- możliwość rozwoju i współpracy w międzynarodowym środowisku;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
- samodzielność i decyzyjność odnośnie kreowania i wdrażania rozwiązań w powierzonym obszarze;
- pracę w systemie hybrydowym;
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: auto służbowe, prywatną opiekę medyczną, zniżkę na zakupy w naszych sklepach, ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.