Empatia i technologia to nasze korzenie. Na przestrzeni lat pozwalały nam lepiej rozumieć potrzeby Klientów i skutecznie na nie odpowiadać.
Dzisiaj te wartości krzyżują się wśród ponad 1100 pracowników naszej firmy. Jesteśmy ekspertami na wielu płaszczyznach. Na wielu stawiamy pierwsze kroki. Myśląc o rozwoju myślimy o naszych Klientach. O ich potrzebach, pragnieniach i obawach związanych z zakupami. Aby w pełni ich zrozumieć musimy rozwijać zarówno naszą empatię jak i technologie. Dzięki temu jesteśmy specjalistami na rynku e-commerce.
Największa siłą x-kom są nasi ludzie. Profesjonalni, zaangażowani, otwarci na potrzeby Klientów. Jesteśmy skupieni w 26 działach tworząc jeden z największych sklepów komputerowych w Polsce. Każde nowe ogłoszenie o pracę traktujemy jako inwestycję. Jako wkładu oczekujemy Twojego zaangażowania i motywacji.
Aktualnie, w związku z bardzo szybkim rozwojem naszej firmy, poszukujemy osób na stanowisko:
Miejsce pracy: Częstochowa
Region: śląskie
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku należeć będzie:
- Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości i kadr
- Prowadzenie pełnej księgowości grupy spółek o zróżnicowanym profilu działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Przygotowywanie raportów dla US, GUS oraz na potrzeby wewnętrzne organizacji
- Nadzór nad dekretowaniem i księgowaniem dokumentów w systemie finansowo-księgowym,
- Analiza i uzgadnianie sald kont
- Poszukiwanie i przedstawianie rozwiązań zapewniających optymalną rentowność podejmowanych działań
- Bieżące analizowanie zmian przepisów z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego. Informowanie zainteresowanych komórek o dokonywanych zmianach i aktualizacjach przepisów
- Współpracę z zewnętrznymi podmiotami (w tym: z audytorami, organami podatkowymi)
- Wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomia/rachunkowość/finanse)
- Minimum 5 –letnie doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości w firmie o zbliżonym profilu działalności
- Ugruntowana wiedza z obszaru zarządzania finansami, rachunkowości finansowej i zarządczej
- Biegła znajomość zagadnień księgowych, podatkowych i ubezpieczeń społecznych
- Doświadczenie w budowaniu i kierowaniu kilkunastoosobowym zespołem oraz wysoko rozwinięta umiejętność planowania oraz samoorganizacji w pracy
- Biegła obsługa komputera, a w szczególności pakietu Ms Office, głównie Excel
- Mile widziane doświadczenie w migracji/wdrażaniu systemu klasy ERP w roli lidera merytorycznego obszaru finansów i rachunkowości
- Znajomość języka angielskiego – w stopniu komunikatywnym (B2)
- Orientacja na procesy, wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz logicznego myślenia,
- Samodzielność, odpowiedzialność, sumienność oraz pro-aktywność w działaniu
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach
- Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
- Możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji