Accetis International jest międzynarodową firmą rekrutacyjną powstałą 23 lata temu we Francji ukierunkowując swoje działania na sektor techniczny, aby po latach stać się ekspertem w wielu branżach. W Polsce Accetis działa od 10 lat współpracując ze wszystkimi sektorami rynku, opierając swoją ekspertyzę o wiedzę Konsultantów wywodzących się z biznesu i konsultingu. Poza Polską jesteśmy obecni w 11 krajach, a swoim działaniem obejmujemy około 30 krajów Europy, Azji oraz Ameryki Północnej.
W tym momencie dla naszego klienta, generalnego wykonawcy z sektora budowlanego, poszukujemy osoby na stanowisko:
Dyrektor Działu Hydrotechniki
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: DDH/04/MKO
Zadania:
- Analiza opłacalności planowych przedsięwzięć oraz nadzór nad procesem ofertowania.
- Prowadzenie negocjacji handlowo-technicznych oraz zawieranie umów handlowych w zakresie udzielonych pełnomocnictw.
- Planowanie operacyjne, kontrolowanie i weryfikacja przebiegu, sposobu i jakości realizowanych kontraktów, ze szczególnym uwzględnieniem poprawności założeń techniczno-budżetowych.
- Kontrolowanie zgodności realizacji zadania inwestycyjnego z harmonogramem rzeczowym i harmonogramem finansowym, zatwierdzanie zmian tych harmonogramów.
- Zatwierdzanie wprowadzonych korekt budżetowych realizowanych kontraktów.
- Zatwierdzanie planu zakupów i nadzór nad ich realizacją zgodnie z procedurą zakupów.
- Zatwierdzanie podziału robót na realizowane siłami własnymi i przez podwykonawców.
- Nadzorowanie opracowań dokumentów roszczeniowych.
- Aktywne kształtowanie pozytywnego wizerunki Spółki w jej otoczeniu zewnętrznym.
- Dobór, adaptacja i rozwój pracowników.
- Efektywne komunikowanie celów, zadań oraz standardów działania; motywowanie do ich realizacji; rozwiązywanie powstających konfliktów i problemów.
- Przydzielanie zasobów oraz ustalanie i kontrola harmonogramów realizacji zadań; bieżąca ocena wyników i sposobu działania pracowników oraz przeprowadzanie rozmów okresowych.
- Zarządzanie czasem pracy podległych pracowników oraz prowadzenie odpowiedniej dokumentacji w tym zakresie.
- Optymalizacja kosztów w zarządzanym obszarze.
- Planowanie i rozwój biznesu w zarządzanym obszarze.
- Wykształcenia wyższego – techniczne, budownictwo,
- Wykształcenia wyższego podyplomowego – zarządzanie, finanse – mile widziane,
- Uprawnienia budowlane sanitarne bez ograniczeń – mile widziane,
- Min. 6-10 lat doświadczenia w branży budownictwa hydrotechnicznego po stronie Wykonawcy,
- Min. 5 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
- Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- Dobrej znajomości pakietu MS Office – szczególnie MS Excel, MS Word, MS Power Point,
- Bardzo dobrej znajomości branży budownictwa hydrotechnicznego – techniczna i handlowa,
- Dobrej znajomości warunków kontraktowych FIDIC,
- Praktycznej znajomości technik i narzędzi negocjacyjnych,
- Ogólnej znajomości zagadnień z zakresu prawa, ekonomii, rachunkowości.