Najnowsze oferty pracy

  • Executive Assistant (CEO, CFO) / Office Coordinator

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Opis stanowiska: Administrowanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, oraz obsługi recepcyjnej Spółek, Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym: wsparcie administracyjne, m.in. przygotowywanie dokumentów, raportów,...
Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor Działu Administracji i Zakupów

IPK sp. z o.o.
Wrocław
praca stacjonarna
2607 dni temu

Klient IPK search & consulting, duża firma usługowa, poszukuje kandydatów na stanowisko:

Dyrektor Działu Administracji i Zakupów
Lokalizacja: Wrocław

Opis stanowiska:

 

Głównym celem stanowiska jest zapewnienie właściwego funkcjonowania zaplecza administracyjnego w różnych lokalizacjach firmy oraz nadzór nad całokształtem spraw związanych z zapewnieniem ochrony, utrzymania czystości, narzędzi pracy, dokonywaniem zakupów wewnętrznych oraz zarządzaniem nieruchomościami.

 

Obszary odpowiedzialności:
  • nadzór nad pracą podległego personelu,
  • organizowanie pracy biura (zapewnienie dostępności materiałów i urządzeń biurowych, środków czystości, materiałów identyfikacyjnych oraz narządzi pracy, tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur),
  • nadzór nad sprawami gospodarczymi, inwestycjami, transportem,
  • organizowanie pracy firm współpracujących (np. firm remontowo-budowlanych, serwisowych itp.),
  • zarządzanie flotą samochodową oraz narzędziami teleinformatycznymi,
  • zarządzanie obszarem nieruchomości biurowych,
  • kompleksowe prowadzenie procesów zakupowych, ich optymalizacja oraz przygotowanie dokumentacji zakupowej,
  • negocjowanie, zawieranie umów i kontraktów w zakresie odpowiedzialności, wybór najbardziej korzystnych ofert pod względem kosztowym i merytorycznym,
  • nadzór nad analizowaniem rynku, poszukiwaniem nowych dostawców usług administracyjnych, oraz utrzymywaniem dobrych relacji z obecnymi dostawcami,
  • planowanie, optymalizowanie i monitorowanie budżetu zakupowego.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe,
  • dobra znajomość j. angielskiego,
  • min. 5 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  • znajomość rynku dostawców,
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
  • wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • odporność na stres i umiejętność pracy pod presją,
  • inicjatywa / przedsiębiorczość / odpowiedzialność,
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość pakietu MS Office (Microsoft Word, Excel, PowerPoint).
Oferujemy:
  • możliwość realizacji ciekawych i ambitnych zadań oraz współtworzenia polityki w obszarze administracji i zakupów,
  • stabilne warunki zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się spółce o ugruntowanej pozycji na rynku,                 
  • niezbędne narzędzia pracy oraz system świadczeń benefitowych.

Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie pradwo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Executive Assistant (CEO, CFO) / Office Coordinator

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Opis stanowiska: Administrowanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, oraz obsługi recepcyjnej Spółek, Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym: wsparcie administracyjne, m.in. przygotowywanie dokumentów, raportów,...