Najnowsze oferty pracy

  • Starszy referent w Biurze Dyrektora Generalnego

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Bieżąca obsługa administracyjna sekretariatu. Prowadzenie terminarzy. Organizacja i obsługa spotkań. Obsługa interesantów. Prowadzenie dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przygotowywanie...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
  • Pełnomocnik Dyrektora ds. Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Otwock    praca stacjonarna
    dyrektor / kierownik/koordynator  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zarządzanie infrastrukturą budowlaną i techniczną (z wyłączeniem aparatury medycznej). Organizacja i nadzór nad pracą podległych pracowników. Organizacja i nadzór nad transportem medycznym. Organizacja i nadzór nad utrzymaniem terenu, w tym gospodarowaniem odpadami. Organizacja i nadzór...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor Działu Administracji i Zakupów

IPK sp. z o.o.
Wrocław
praca stacjonarna
2658 dni temu

Klient IPK search & consulting, duża firma usługowa, poszukuje kandydatów na stanowisko:

Dyrektor Działu Administracji i Zakupów
Lokalizacja: Wrocław

Opis stanowiska:

 

Głównym celem stanowiska jest zapewnienie właściwego funkcjonowania zaplecza administracyjnego w różnych lokalizacjach firmy oraz nadzór nad całokształtem spraw związanych z zapewnieniem ochrony, utrzymania czystości, narzędzi pracy, dokonywaniem zakupów wewnętrznych oraz zarządzaniem nieruchomościami.

 

Obszary odpowiedzialności:
  • nadzór nad pracą podległego personelu,
  • organizowanie pracy biura (zapewnienie dostępności materiałów i urządzeń biurowych, środków czystości, materiałów identyfikacyjnych oraz narządzi pracy, tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur),
  • nadzór nad sprawami gospodarczymi, inwestycjami, transportem,
  • organizowanie pracy firm współpracujących (np. firm remontowo-budowlanych, serwisowych itp.),
  • zarządzanie flotą samochodową oraz narzędziami teleinformatycznymi,
  • zarządzanie obszarem nieruchomości biurowych,
  • kompleksowe prowadzenie procesów zakupowych, ich optymalizacja oraz przygotowanie dokumentacji zakupowej,
  • negocjowanie, zawieranie umów i kontraktów w zakresie odpowiedzialności, wybór najbardziej korzystnych ofert pod względem kosztowym i merytorycznym,
  • nadzór nad analizowaniem rynku, poszukiwaniem nowych dostawców usług administracyjnych, oraz utrzymywaniem dobrych relacji z obecnymi dostawcami,
  • planowanie, optymalizowanie i monitorowanie budżetu zakupowego.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe,
  • dobra znajomość j. angielskiego,
  • min. 5 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  • znajomość rynku dostawców,
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
  • wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • odporność na stres i umiejętność pracy pod presją,
  • inicjatywa / przedsiębiorczość / odpowiedzialność,
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość pakietu MS Office (Microsoft Word, Excel, PowerPoint).
Oferujemy:
  • możliwość realizacji ciekawych i ambitnych zadań oraz współtworzenia polityki w obszarze administracji i zakupów,
  • stabilne warunki zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się spółce o ugruntowanej pozycji na rynku,                 
  • niezbędne narzędzia pracy oraz system świadczeń benefitowych.

Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie pradwo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Starszy referent w Biurze Dyrektora Generalnego

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Bieżąca obsługa administracyjna sekretariatu. Prowadzenie terminarzy. Organizacja i obsługa spotkań. Obsługa interesantów. Prowadzenie dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przygotowywanie...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
  • Pełnomocnik Dyrektora ds. Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Otwock    praca stacjonarna
    dyrektor / kierownik/koordynator  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zarządzanie infrastrukturą budowlaną i techniczną (z wyłączeniem aparatury medycznej). Organizacja i nadzór nad pracą podległych pracowników. Organizacja i nadzór nad transportem medycznym. Organizacja i nadzór nad utrzymaniem terenu, w tym gospodarowaniem odpadami. Organizacja i nadzór...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...