- #Zarządzanie zespołem
- #Sprzedaż B2B
- #Sprzedaż konsultacyjna
- #Cele sprzedażowe
- #Telko
- #ICT
- Minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży do klientów biznesowych.
- Doświadczenie w bezpośrednim i projektowym zarządzaniu zespołem sprzedażowym.
- Umiejętność budowania współpracy i zaangażowania w zespole oraz motywowania do osiągania ambitnych celów.
- Doświadczenie we współpracy z branżą hotelarską, gastronomiczną lub medyczną.
- Umiejętność analizy modelu biznesowego klienta i dobierania do niego najlepszych rozwiązań.
- Umiejętność budowania długofalowych relacji z klientem na szczeblach decyzyjnych.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodne prowadzenie spotkań biznesowych.
- Wykształcenie wyższe.
- Zarządzanie zespołem sprzedaży bezpośredniej do klientów biznesowych.
- Nadzór nad realizacją celów sprzedażowych oraz jakościowych, w tym maksymalizacja przychodów i marży na zarządzanej bazie klientów.
- Identyfikacja i kreowanie nowych obszarów współpracy w oparciu o znajomość strategii, struktur i funkcjonowania biznesów klientów.
- Prowadzenie negocjacji handlowych z klientami i partnerami technologicznymi.
- Analizowanie rynku klienta oraz trendów branżowych.
- Nadzór nad wdrażaniem innowacyjnych projektów teleinformatycznych na potrzeby klientów.
- Abonament
- Internet
- Akcesoria
- Pakiety
- Telewizja
- Oferta na kartę
- Usługi dodatkowe
- umowa o pracę,
- oferta socjalna,
- ubezpieczenie grupowe,
- pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia),
- proces wdrożenia – zdobędziesz umiejętności dzięki szkoleniom i wsparciu zespołu.
- kultura feedbacku,
- premie finansowe,
- konkursy sprzedażowe,
- szkolenia menedżerskie, produktowe oraz sprzedażowe,
- programy rozwojowe,
- inicjatywy dobroczynne,
- platforma do nauki języków obcych,
- bonus finansowy za polecenie znajomych do pracy.
- prywatna opieka medyczna,
- karta sportowa,
- programy prozdrowotne.
- praca zgodnie z grafikiem,
- wewnętrzny rynek pracy.
- telefon służbowy z nieograniczoną transmisją danych,
- zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),
- nowoczesny salon sprzedaży.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.