Logiserv Group Sp. z o.o. Sp. j. jest innowacyjną firmą specjalizującą się w usługach z zakresu obróbki stali, metali nieżeliwnych, tkanin oraz tworzyw sztucznych. Wysoko zaawansowane technologicznie maszyny pozwalają nam na utrzymanie jakości produkcji niezależnie od wielkości zleceń. Jesteśmy gotowi dostarczyć kompletne wyroby jak i komponenty.
Spełniamy międzynarodowe standardy jakości, m.in. ISO 9001, EMAS, BREEAM. Kompleksowość oferty pozwala nam na kontrolę prawidłowego przebiegu zlecenia, począwszy od wstępnej koncepcji, przez produkcję, aż po dostawę gotowego produktu własnym taborem.
Powstający w Wykrotach zakład będzie wyznaczać nowe standardy w zakresie wykorzystywanych technologii, dbałości o środowisko, bezpieczeństwo i komfort pracy.
- Wykształcenie wyższe;
- Przynajmniej 5-letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w firmie produkcyjnej;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie biznesowym (znajomość j. niemieckiego mile widziana);
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
- Proaktywne podejście i własna inicjatywa;
- Mile widziana znajomość systemu Microsoft Finance & Operations;
- Umiejętności rozwiązywania problemów;
- Dyspozycyjność;
- Kreatywność, własna inicjatywa;
- Odporność na stres.
- Konsolidacja działu zakupów w grupie kapitałowej o rozproszonej strukturze;
- Wdrożenie strategii zakupowej z uwzględnieniem potrzeb branżowych poszczególnych podmiotów w grupie na arenie krajowej jak i zagranicznej;
- Budowa od podstaw działu zakupów, kształtowanie polityki zakupowej spółek;
- Prowadzenie negocjacji handlowych;
- Udział w tworzeniu budżetów;
- Zarządzanie procesem zakupów;
- Ścisła współpraca z Zarządem.
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Zatrudnienie w firmie typu Greenfield;
- Atrakcyjne miejsce pracy;
- Samochód klasy Premium;
- Pakiet benefitów.