Human Resources Poland (Hr.pl) to założone w 2000 roku doradztwo personalne, z wieloma sukcesami na koncie zajmujące się kompleksową rekrutacją i selekcją dla firm polskich i zagranicznych.
Podczas naszej działalności udało nam się zdobyć uznanie naszych klientów dzięki dostarczaniu wysokiej jakości rozwiązań personalnych na wszystkich szczeblach organizacji. Długoletnia współpraca z naszymi klientami pozwoliła nam doskonale poznać wymagania oraz oczekiwania naszych partnerów. Nasi klienci, dzięki rozwiązaniom proponowanym przez agencję pracy HR.PL optymalizują proces doboru kadry pracowniczej tym samym zapewniając sobie długofalowy sukces.
Human Resources Poland pomaga we wszystkich aspektach procesu rekrutacji i selekcji od przygotowania dokładnego opisu stanowiska poprzez pomoc w opracowaniu strategii dotarcia do właściwych kandydatów, przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, sprawdzenie referencji aż po podpisanie umowy.
Na naszej stronie odnajdą Państwo oferty pracy w kraju i za granicą jak i również użyteczne informacje dotyczące rynku pracy.
- Budowanie, realizowanie i nadzorowanie strategii sprzedażowych i marketingowych firmy.
- Opracowywanie ofert i umów handlowych, wdrażanie programów promocyjnych.
- Prowadzenie negocjacji biznesowych z kluczowymi klientami.
- Przeprowadzanie analiz i badań rynkowych dotyczących działalności firmy oraz dbanie o jej dobry wizerunek.
- Kontrolowanie realizacji zadań.
- Zarządzanie polityką handlową przedsiębiorstwa w celu maksymalizacji wyników sprzedaży.
- Budowanie długofalowych, silnych i pozytywnych relacji z klientami.
- Planowanie i realizację parametrów budżetowych w zakresie sprzedaży i marketingu.
- Zarządzanie podległym zespołem.
- Odpowiedzialność za wynik finansowy firmy.
- Co najmniej 3-letnie doświadczenie podobnym stanowisku w firmie branży FMCG o zasięgu krajowym.
- Doświadczenie w sprzedaży i dystrybucji w kanale tradycyjnym i nowoczesnym.
- Wykształcenie wyższe.
- Doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii biznesowych i marketingowych.
- Umiejętność wyznaczania celów strategicznych oraz ich realizacji.
- Doświadczenie w planowaniu, koordynacji i realizacji budżetu sprzedażowego i marketingowego.
- Umiejętności przywódcze, interpersonalne i negocjacyjne.
- Umiejętność efektywnego zarządzania zespołem.
- Zdolności analityczne i strategicznego myślenia.
- Prawo jazdy kat. B
- Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, Excel).
- Znajomość programu EMIGO.
- Doświadczenie w firmie o zasięgu globalnym będzie dodatkowym atutem.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji.
- Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Samodzielność i decyzyjność w zakresie zajmowanego stanowiska.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Umowę o pracę lub kontrakt managerski.
- Narzędzia pracy: samochód, komputer, telefon.
- Możliwość realnego wpływania na rozwój firmy.