Oprandi Polska jest lokalnym oddziałem szwajcarskiej grupy doradztwa personalnego oprandi & partner, założonej w 1988 r. Nasza firma oferuje usługi mające na celu wsparcie klientów i kandydatów w procesie rekrutacji i zarządzania karierą, a także rozwój kompetencji niezbędnych do kierowania ludźmi w organizacji.
Dla naszego Klienta, lokalnej firmy farmaceutycznej o globalnym zasięgu, poszukujemy najlepszych kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprawne i efektywne zarządzanie procesami produkcyjnymi i biznesowymi, a także inicjowanie i wdrażanie rozwiązań innowacyjnych.
Zakres obowiązków:
-
Nadzór nad wszystkimi procesami operacyjnymi (produkcja, doskonałość operacyjna) oraz procesami biznesowymi w celu najefektywniejszej realizacji bieżących zadań departamentu
-
Analiza miesięcznych odchyleń produkcyjnych oraz kontrola proponowanych przez odpowiednie zespoły działań naprawczych w przypadku wystąpienia odchyleń
-
Odpowiedzialność za wdrażanie i utrzymanie odpowiedniego poziomu zapewnienia jakości produkcji
-
Uczestnictwo w miesięcznych spotkaniach S&OP i zapewnienie właściwego zatrudnienia oraz obciążenia mocy produkcyjnych dla optymalnych scenariuszy produkcji
-
Monitorowanie pracy zespołów realizujących zadania mające na celu likwidację negatywnych odchyleń w trakcie realizacji budżetu
-
Odpowiedzialność za organizację i nadzór przebiegu procesów wykonawczych w podległych komórkach w celu najefektywniejszego zrealizowania wybranej strategii
-
Inicjowanie, nadzorowanie i wdrażanie nowych rozwiązań techniczno- technologicznych podnoszących konkurencyjność produkcji
-
Nadzór nad sprawnie i efektywne przeprowadzanymi transferami nowych technologii ze źródeł zewnętrznych
-
Inicjowanie oraz nadzór nad wprowadzaniem narzędzi poprawiających efektywność produkcji np. Lean Manufacturing, TPM, 6 Sigma itp.
-
Nadzór nad tworzeniem planów inwestycyjnych pozwalających na usprawnianie produkcji
-
Współuczestnictwo w negocjacjach dotyczących outsorsowania technologii jak również podejmowania produkcji kontraktowej
-
Odpowiedzialność za przygotowanie i realizację budżetu
-
Odpowiedzialność za podnoszenie poziomu wiedzy i umiejętności podległego personelu
-
Wykształcenie wyższe chemiczne lub pokrewne
-
Co najmniej 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie farmaceutycznej
-
Doświadczenie w zarządzaniu projektami i transferze technologii
-
Doświadczenie z zakresu GMP
-
Umiejętności negocjacyjne
-
Łatwość nawiązywania kontaktów, zdolności interpersonalne
-
Umiejętność łagodzenia napięć i wypracowywania kompromisów
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-
Zatrudnienie w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie farmaceutycznej
-
Możliwość wszechstronnego rozwoju zawodowego i realnego wpływu na biznes
-
Atrakcyjne wynagrodzenie