Nasza firma to organizacja z ogromnym potencjałem do wzrostu, działająca w sektorze FMCG, która jako jeden z liderów dostarcza na rynek najwyższej jakości produkty spożywcze. Firma posiada wieloletnie tradycje i konsekwentnie zwiększa swój udział rynkowy. W związku ze zmianą struktur organizacyjnych oraz ambitnymi planami ekspansji, aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Dyrektor ds. Planowania Sprzedaży i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Karczew
Główne zadania:
- Nadzór i realizacja działań związanych z planowaniem sprzedaży i obsługą klienta,
- Nadzór nad procesem przyjmowania zamówień od odbiorców krajowych i zagranicznych i wprowadzania ich do systemu zgodnie z ustaloną procedurą,
- Współpraca z Działem Produkcji w zakresie zamówień krajowych i eksportowych, dbałość o monitorowanie terminowego przebiegu ich realizacji,
- Współpraca z Działem Jakości w zakresie uwag wpływających od odbiorców dotyczących jakości otrzymywanych produktów,
- Nadzór nad procesem reklamacji i przekazywania do właściwych komórek organizacyjnych informacji o reklamacjach ilościowych i jakościowych oraz monitorowania przebiegu realizacji reklamacji,
- Nadzór nad procesem przekazywania stosownych dokumentów w zakresie zamówień krajowych i eksportowych zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami,
- Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za planowanie sprzedaży i obsługi klienta,
- Przeprowadzanie weryfikacji w zakresie możliwości sprzedaży nowych asortymentów oraz pozyskiwanie dla nich nowych odbiorców.
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane w obszarze sprzedaży i obsługi klienta,
- Minimum 7 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku Dyrektora eksportu, Dyrektora sprzedaży, Dyrektora obsługi klienta, mile widziane w obszarze produkcyjnym w branży spożywczej (mięsnej, drobiarskiej, rybnej),
- Minimum 5 lat doświadczenia w efektywnym zarządzaniu zespołem w strukturze rozproszonej,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umożliwiająca swobodną komunikację w środowisku biznesowym,
- Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office oraz systemów wspierających proces obsługi klienta,
- Aktualne orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych lub gotowość do przystąpienia do badań,
- Prawo jazdy kat. B i gotowość do podróży służbowych,
- Umiejętność działania pod presją czasu, odporność na stres, asertywność,
- Silna motywacja do osiągania założonych celów,
- Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne oraz umiejętności negocjacyjne i analityczne,
- Doświadczenie w formułowaniu i wdrażaniu efektywnej strategii obsługi klienta, zarządzania zmianą i wprowadzaniu działań wspierających sprzedaż i obsługę klienta.
Czeka na Ciebie:
- Praca w stabilnej firmie z tradycjami,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjny system wynagradzania wraz z pakietem benefitów,
- Program rekomendacji pracowników.