Najszybciej rozwijająca się firma brokerska na rynku.
Nasza Strategia oparta na misji „Zawsze Po Twojej stronie” odzwierciedla działania jakie podejmujemy w imieniu naszych Partnerów.
Gwarantujemy Ci pracę pełną wyzwań w dynamicznym zespole z możliwością awansów
i samorealizacji. Nie czekaj i zostań ambasadorem naszej marki!
Zatrudnimy osoby na stanowisko:
Dyrektor ds. Operacji Biznesowych
Miejsce pracy: Wrocław, Św. Antoniego 7
Zakres obowiązków:
- tworzenie i realizacja strategii negocjacji z dostawcami w celu zwiększenia atrakcyjności produktów firmy i jej pozycji na rynku;
- organizacja pracy i zarządzanie strukturami działu brokerów (planowanie, organizowanie, kierowanie i monitorowanie działań)
- przygotowanie i monitorowanie budżetu oraz optymalizacja kosztów w departamentach
- dbałość o prawidłowy i zgodny z procedurami wewnętrznymi system dokumentacji
- ustalanie, zatwierdzanie oraz monitorowanie planów biznesowych pracowników
- bieżąca analiza raportów dot. pracowników obsługujących klientów
- raportowanie działań departamentu spółki zgodnie z wytycznymi zarządu
- monitorowanie konkurencji oraz prowadzenie badań konkurencji w zakresie polityki cenowej produktowej oraz prowadzonych działań promocyjnych
- kreowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz inicjowanie działań zwiększających rozpoznawalność marki
- przestrzeganie standardów korporacyjnych dot. identyfikacji wizualnej (Corporate Design)
- zarządzanie, koordynowanie, rozwijanie i monitorowanie pracy podległego zespołu, odpowiedzialność za realizację planów
- ścisła współpraca z Zarządem Spółki i innymi działami
- nadzór nad przestrzeganiem standardów obowiązujących w firmie
- planowanie i nadzór nad strategią komunikacji między departamentami
- rozbudowa potencjału biznesowego Firmy
Nasze wymagania:
- zdolność analitycznego i koncepcyjnego myślenia, rozumienia procesów biznesowych
- umiejętność motywowania współpracowników
- doskonałe zdolności negocjacyjne i perswazyjne
- doświadczenie na rynku usług B2B i B2C
- min. 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku managerskim
- umiejętność tworzenia i realizowania strategii biznesowych
- umiejętności analityczne, organizacyjne i negocjacyjne
- kompetencje przywódcze oraz w zakresie motywowania i rozwijania pracowników
- doskonała znajomość rynku i specyfiki branży ubezpieczeniowej
Oferujemy:
- interesującą, pełną wyzwań pracę w renomowanej Kancelarii Brokerskiej,
- praca w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia,
- możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole,
- możliwość uczestniczenia w licznych programach rozwojowych,
- konkurencyjne wynagrodzenie i motywacyjny system premiowy,
- bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, zniżki na firmowe produkty i usługi, dofinansowanie zajęć sportowych, firmowa biblioteka, finansowanie szkoleń)
- kawa, herbata, przekąski, owocowe dni, spotkania integracyjne
Benefity:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Płatny program poleceń
- Nowoczesne narzędzia pracy
- Bilety na wydarzenia kulturowe
- Dofinansowanie kursów
- Okolicznościowe spotkania firmowe
- Wygodna lokalizacja biura
- Kawa w biurze
- Szkolenia dla pracowników/udział w konferencjach
- Możliwość rozwoju
- Nowoczesne i komfortowe biuro
- Strefy relaksu w biurze
- Ubezpieczenie na życie
- Karta sportowa
- Owoce i warzywa
- Imprezy i wyjazdy integracyjne