Ogłoszenie numer: 2659077, z dnia 2019-09-09
Firma MAG Dystrybucja jest firmą handlową istniejącą na polskim rynku od 1995 roku. Od momentu rozpoczęcia działalności priorytetem jest konstruowanie najlepszych ofert na towary wiodących producentów w Polsce jak Grupa Maspex, Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec, Żywiec Zdrój, Nestle i innych, co w połączeniu z profesjonalną obsługą klienta i fachowością w realizacji dostaw powoduje, że jest cenionym partnerem rynku FMCG. Priorytetem firmy MAG Dystrybucja jest budowanie trwałych relacji z Klientami ale również z Pracownikami, doceniając potencjał który wnoszą swoim zaangażowaniem.
Dyrektor ds. Logistyki i Magazynowania
Miejsce pracy: Olsztyn, Olsztyn, ul. Sprzętowa 2
Opis stanowiska
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania firmy pod względem logistyczno – magazynowym
- projektowanie, zarządzanie oraz podejmowanie strategicznych decyzji w obszarze logistyki i magazynowania
- zarządzanie zespołem pracowników łącznie w trzech oddziałach firmy (Olsztyn, Gdańsk, Bydgoszcz)
- optymalizacja procesów logistycznych w całym łańcuchu dostaw
- wdrażanie procedur logistycznych
- efektywna współpraca z innymi działami i osobami w firmie w zakresie kompleksowej obsługi zamówień, doskonalenia standardów i procedur oraz wdrażania i rozwoju systemów informatycznych wspierających procesy logistyczno- magazynowe,
- optymalizacja i kontrola kosztów w podległym obszarze,
- nadzór i odpowiedzialność za budżet działu,
- zarządzanie rozwojem podległych pracowników.
Wymagania
- minimum 5-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- wykształcenie wyższe (specjalizacja logistyczna lub ekonomiczna)
- znajomość rozwiązań informatycznych wspierających logistykę
- znajomość obowiązujących norm i procedur prawnych, ,
- umiejętność analizy procesów przepływu towarów, identyfikacji punktów krytycznych, zakłóceń i wdrażania planów naprawczych
- bardzo dobre zdolności analityczne w tym umiejętność oceny efektywności zastosowanych przez przedsiębiorstwo systemów,
- znajomość i praktyczne stosowanie nowoczesnych metod analiz kosztów w działalności logistycznej,
- umiejętność i determinacja we wdrażania planów naprawczych,
- umiejętność zarządzania zmianą bez wsparcia hierarchicznego
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- nastawienie na rezultat i osiąganie wyznaczonych celów,
- mobilność i gotowość do odbywania podróży służbowych, gdy zajdzie taka potrzeba
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- możliwość bezpośredniej współpracy z Zarządem przy podejmowaniu najważniejszych decyzji,
- wpływ na rozwój obszaru o istotnym znaczeniu dla firmy,
- atrakcyjne warunki zatrudnienia, samochód służbowy
- Możliwość skorzystania z pakietu benefitów - opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe.