Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor ds. Logistyki i Magazynowania

Mag Dystrybucja sp. z o.o. sp.k.
Olsztyn
praca stacjonarna
2115 dni temu

Ogłoszenie numer: 2347771, z dnia 2019-03-13

Firma MAG Dystrybucja jest firmą handlową istniejącą na polskim rynku od 1995 roku. Od momentu rozpoczęcia działalności priorytetem jest konstruowanie najlepszych ofert na towary wiodących producentów w Polsce jak Grupa Maspex,  Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec, Żywiec Zdrój, Nestle i innych, co w połączeniu z profesjonalną obsługą klienta i fachowością w realizacji dostaw powoduje, że jest cenionym partnerem rynku FMCG. Priorytetem firmy MAG Dystrybucja jest budowanie trwałych relacji z Klientami ale również z Pracownikami, doceniając potencjał który wnoszą swoim zaangażowaniem.

 

REKRUTACJA NA STANOWISKO:

Dyrektor ds. Logistyki i Magazynowania

Miejsce pracy: Olsztyn

 

Opis stanowiska

  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania firmy pod względem logistyczno – magazynowym
  • projektowanie, zarządzanie oraz podejmowanie strategicznych decyzji w obszarze logistyki i magazynowania
  • zarządzanie zespołem pracowników łącznie w trzech oddziałach firmy (Olsztyn, Gdańsk, Bydgoszcz)
  • optymalizacja procesów logistycznych w całym łańcuchu dostaw 
  • wdrażanie procedur logistycznych
  • efektywna współpraca z innymi działami i osobami w firmie w zakresie kompleksowej obsługi zamówień, doskonalenia standardów i procedur oraz wdrażania i rozwoju systemów informatycznych wspierających procesy logistyczno- magazynowe
  • optymalizacja i kontrola kosztów w podległym obszarze
  • nadzór i odpowiedzialność za budżet działu
  • zarządzanie rozwojem podległych pracowników

Wymagania

  • minimum 5-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • wykształcenie wyższe (specjalizacja logistyczna lub ekonomiczna)
  • znajomość rozwiązań informatycznych wspierających logistykę
  • znajomość obowiązujących norm i procedur prawnych
  • umiejętność analizy procesów przepływu towarów, identyfikacji punktów krytycznych, zakłóceń i wdrażania planów naprawczych
  • bardzo dobre zdolności analityczne w tym umiejętność oceny efektywności zastosowanych przez przedsiębiorstwo systemów
  • znajomość i praktyczne stosowanie nowoczesnych metod analiz kosztów w działalności logistycznej
  • umiejętność i determinacja we wdrażania planów naprawczych
  • umiejętność zarządzania zmianą bez wsparcia hierarchicznego
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • nastawienie na rezultat i osiąganie wyznaczonych celów
  • mobilność i gotowość do odbywania podróży służbowych, gdy zajdzie taka potrzeba
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy

  • możliwość bezpośredniej współpracy z Zarządem przy podejmowaniu najważniejszych decyzji
  • wpływ na rozwój obszaru o istotnym znaczeniu dla firmy
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia, samochód służbowy
  • możliwość skorzystania z pakietu benefitów - opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.