Międzynarodowa firma działająca w branży usług FM, w związku z dynamicznym rozwojem polskiego oddziału w sektorze usług utrzymania czystości poszukuje kandydata na stanowisko:
Dyrektora ds. Klientów Kluczowych (KAM)
w sektorze usług utrzymania czystości
Małopolska, Śląsk, Mazowsze
- Budowanie trwałych relacji biznesowych z kluczowymi Klientami.
- Koordynacja oraz bieżące zarządzanie procesami operacyjnymi.
- Zapewnienie realizacji celów biznesowych i strategii firmy w zakresie profesjonalnych usług utrzymania czystości.
- Bieżące nadzorowanie procesu optymalizacji kosztowej obsługiwanych kontraktów.
- Kontrola wskaźników KPI w wymiarze zarówno operacyjnym, jak i finansowym
- Rozwój regionu i podległych kontraktów, wsparcie procesów sprzedaży i ofertowania.
- Reprezentowanie firmy i kreowanie jej profesjonalnego wizerunku wewnątrz i na zewnątrz organizacji, budowanie marki.
- Promowanie innowacji w usługach, optymalizacja i wdrażanie nowych rozwiązań organizacyjnych, technologii i procedur.
- Nadzorowanie pracy podległego zespołu, motywowanie oraz rozliczanie zespołu z efektów realizowanych działań.
- Nadzorowanie kontroli wewnętrznych oraz wdrażanie zaleceń pokontrolnych.
- Minimum 3 letniego doświadczenia w zarządzaniu i budowaniu silnego i zaangażowanego zespołu.
- Wysoko rozwiniętych kompetencji przywódczych i interpersonalnych.
- Wybitnych zdolności operacyjnych, analizowania danych, myślenia strategicznego i planowania.
- Wiedzy z zakresu zarządzania, marketingu i analizy finansowej.
- Umiejętności organizowania efektywnej pracy swoich pracowników oraz wsparcia rozwoju ich kompetencji.
- Wykształcenia wyższego.
- Znajomości j. angielskiego / B2.
- Prawa jazdy i doświadczenia w prowadzeniu samochodu.
- Atrakcyjny, motywujący system wynagrodzeń w oparciu o Umowę o Pracę.
- Zadaniowy zakres obowiązków.
- Szkolenia i programy rozwojowe.
- Samodzielną pracę w międzynarodowym środowisku.
- Dołączenie do ścisłego kierownictwa firmy, które buduje markę Dussmann w Polsce.
- Prywatną opiekę medyczną.
Poznaj
Dussmann Polska Sp.z o.o.
W Polsce istniejemy od 1993 roku, siedziba firmy mieści się w Warszawie, zaś lokalizacja obsługiwanych przez nas obiektów, obejmuje teren całej Polski.
Bogate doświadczenie w prowadzeniu działalności usługowej w branżach technicznego utrzymania nieruchomości, utrzymania czystości, żywienia zbiorowego i cateringu oraz ochrony osób i mienia, stawia nas w czołówce przedsiębiorców na rynku polskim w tej gamie usług i daje powody do optymistycznego spoglądania w przyszłość.
Najważniejszą sprawą w świadczonych przez nas usługach jest szeroko rozumiana jakość. Szczególny nacisk kładziemy na nowoczesne metody pracy, stosując najnowsze rozwiązania techniczno-organizacyjne, oparte na standardach światowych z uwzględnieniem specyfiki polskiego rynku.