Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor ds. Handlowych Regionu

BIGRAM S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
2929 dni temu


Jesteśmy jedną z największych polskich firm doradztwa personalnego, obecną na rynku od 1993 roku. Koncentrujemy się na rekrutacji top managmentu, managerów i kluczowych specjalistów dla najważniejszych obszarów rynku. Wspieramy naszych Klientów w zakresie oceny kompetencji i potencjału pracowników za pośrednictwem narzędzi z rodziny Profiles International m.in. Profile XT/Profile XT Sales, Customer Service Profiles, Checkpoint 360*. Doradzamy również w takich obszarach jak outplacement, systemy wynagrodzenia i motywacji. Opracowujemy programy rozwojowe, Development i Assessment Centre oraz szkolenia skierowane do branży HR. W swojej ofercie mamy także usługi z zakresu Employer Brandingu, w tym międzynarodowe projekty jak Global Management Challenge i Enactus. Nasze biura znajdują się w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu.

 

Naszym Klientem jest firma, która specjalizuje się w finansowaniu nowoczesnych technologii –w szczególności sprzętu komputerowego i oprogramowania, sprzętu kserograficznego, fotograficznego, medycznego oraz telekomunikacyjnego. Specyfiką działalności firmy jest oferowanie usług leasingowych poprzez sieć wyspecjalizowanych Partnerów, jakimi są autoryzowani dostawcy przedmiotów leasingu. Firma posiada Centralę w Poznaniu, oraz oddziały.
W związku z dynamicznym rozwojem warszawskiego oddziału firmy, poszukujemy kandydata na stanowisko:

 

 

Dyrektor ds. Handlowych Regionu
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: DB/KHR/1016

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • planowanie celów sprzedażowych z uwzględnieniem rynku i celów firmy
  • zarządzanie podległym zespołem: ustalanie harmonogramu zadań, rozwój kompetencji pracowników, motywowanie i ustalanie celów zawodowych, przekazywanie pracownikom wiedzy na temat organizacji, jej misji i jej wartości
  • kontrola realizacji celów i działań zespołu pod kątem zgodności z procedurami
  • realizacja własnych celów sprzedażowych
  • pozyskiwanie do współpracy nowych partnerów biznesowych oraz budowanie
  • i pielęgnowanie pozytywnych relacji z klientami
  • negocjowanie kontraktów, nadzór nad przygotowaniem ofert i umów oraz monitorowanie ich implementacji
  • współpraca, w ramach grupy menedżerów, w przygotowaniu i wdrażaniu strategii sprzedażowej i marketingowej firmy

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem sprzedażowym
  • minimum 5 –letnie doświadczenie w sprzedaży poparte sukcesami
  • doświadczenie w pokrewnej branży lub FMCG, farmaceutycznej, sprzętu komputerowego
  • doskonała znajomość procesu sprzedaży przy zachowaniu wysokich jakościowo standardów działania i umiejętność przekazania tej wiedzy podległemu zespołowi
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem, motywowaniu i egzekwowaniu zadań
  • silna motywacja do pracy i orientacja na cel
  • umiejętność budowania skutecznego zespołu sprzedażowego, umiejętność delegowania, wspierania
  • znajomość pakietu MS Office
  • dobra znajomość j. angielskiego
  • prawo jazdy kat. B

Nasz Klient oferuje:

  • umowę o pracę (samochód służbowy, laptop, telefon)
  • stabilne zatrudnienie
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • możliwość rozwoju zawodowego
Do aplikacji proszę załączyć klauzulę: Zgodnie z Ustawą z dnia 29. 08. 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm. Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę BIGRAM S.A. w celach zgodnych z jej profilem działania. Jednocześnie informuję, iż jestem świadomy/świadoma przysługującego mi prawa do uaktualniania, uzupełniania, a także usunięcia danych ze zbioru oraz możliwości wglądu do przesłanych przeze mnie dokumentów. Swoje dane osobowe udostępniam dobrowolnie.