Najnowsze oferty pracy

  • Pełnomocnik Dyrektora ds. Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Otwock    praca stacjonarna
    dyrektor / kierownik/koordynator  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zarządzanie infrastrukturą budowlaną i techniczną (z wyłączeniem aparatury medycznej). Organizacja i nadzór nad pracą podległych pracowników. Organizacja i nadzór nad transportem medycznym. Organizacja i nadzór nad utrzymaniem terenu, w tym gospodarowaniem odpadami. Organizacja i nadzór...
  • Starszy referent w Biurze Dyrektora Generalnego

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Bieżąca obsługa administracyjna sekretariatu. Prowadzenie terminarzy. Organizacja i obsługa spotkań. Obsługa interesantów. Prowadzenie dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przygotowywanie...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor ds. Administracyjnych

E100 International Trade sp. z o.o
Warszawa
praca stacjonarna
1887 dni temu

E100 jest międzynarodową firmą z branży kart paliwowych i usług dla transportu.

W ramach prowadzonej działalności chcemy być kluczowym partnerem dla firm transportowych i niezależnie od rozmiarów floty samochodowej świadczyć pełne spektrum usług i pomocy klientom w każdej sytuacji.

Karta paliwowa E100 to nasz główny produkt a do niego oferujemy szereg usług dodatkowych dla transportu. Sieć akceptacji Naszej karty to już 16 500 lokalizacji w 32 krajach i w planach mamy jeszcze więcej!

W Polsce tworzymy zespół ponad 200 pracowników a w ramach grupy Nasza struktura to ponad 800 osób.

Pracujemy w międzynarodowym środowisku zaangażowanych specjalistów, którzy stawiają na rozwój firmy. Cały czas się uczymy i dążymy aby rozwijać obszary w których pracujemy.

Dołącz do Nas!

 

Aktualnie prowadzimy proces rekrutacyjny na stanowisko:

Dyrektor ds. Administracyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Cel stanowiska:


Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za utrzymanie ciągłości procesów i kreowanie nowych w obszarze administracji w strukturach firmy w Polsce oraz współpracę z Administracją Holdingu.

 

Opis stanowiska:
  • Zarządzanie podległymi działami i kilkuosobowym zespołem
  • Audyt obecnych procesów i tworzenie nowych procedur, regulaminów, zasad w podległych obszarach
  • Prowadzenie całokształtu spraw administracyjnych spółki w Polsce
  • Sporządzanie budżetu oraz odpowiedzialność za terminową realizację założonych zadań w budżecie administracyjnym
  • Digitalizacja procesów administracyjnych (przygotowanie założeń, przeprowadzenie procesu, utrzymanie procesu)
  • Optymalizacja procesów w obszarze kosztów administracyjnych
  • Organizowanie sprawnej pracy dwóch biur razem z podległym zespołem (tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur)
  • Nadzór nad zaopatrzeniem w artykuły niezbędne dla funkcjonowania biura
  • Ścisła współpraca ze wszystkimi działami organizacji oraz Administracją Holdingu
  • Negocjacja umów z dostawcami i podwykonawcami w powierzonym obszarze
  • Przygotowywanie sprawozdań, analiz i bieżących informacji o realizacji powierzonych zadań
  • Udział w opracowywaniu planów pracy i sprawozdań
  • Działania dodatkowe wynikające z potrzeb biznesowych w powierzonym obszarze
Profil poszukiwanego kandydata:
  • Wykształcenie wyższe z zakresu: administracja, ekonomia, zarządzanie logistyka lub pokrewne
  • Doświadczenie w organizacji zatrudniającej co najmniej kilkaset osób (doświadczenie w międzynarodowej strukturze będzie atutem)
  • Minimum 5-letni staż na stanowisku kierowniczym lub dyrektorskim o zbliżonym profilu,
  • Znajomość przepisów związanych z administracją
  • Biegła znajomość języka polskiego
  • Komunikatywna znajomość języka rosyjskiego (lub otwartość na podniesienie znajomości języka w ciągu kilku miesięcy)
  • Umiejętność zarządzania zespołem
  • Umiejętność współpracy z kadrą zarządzającą na szczeblu polskim i międzynarodowym
  • Bardzo dobra znajomość MS Excel i umiejętność pracy z danymi liczbowymi
  • Wysoko rozwinięte umiejętności: pracy na celach, zarządzania projektami, organizacji czasu i zarządzania zespołem
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę od początku zatrudnienia
  • Wynagrodzenie zasadnicze i motywujący system prowizyjny
  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta Multisport)
  • Pracę w zgranym zespole specjalistów w swojej dziedzinie w bardzo dobrej atmosferze
  • Otwartość na inicjatywę, kreowanie nowych pomysłów i możliwości
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Pełnomocnik Dyrektora ds. Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Otwock    praca stacjonarna
    dyrektor / kierownik/koordynator  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zarządzanie infrastrukturą budowlaną i techniczną (z wyłączeniem aparatury medycznej). Organizacja i nadzór nad pracą podległych pracowników. Organizacja i nadzór nad transportem medycznym. Organizacja i nadzór nad utrzymaniem terenu, w tym gospodarowaniem odpadami. Organizacja i nadzór...
  • Starszy referent w Biurze Dyrektora Generalnego

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Bieżąca obsługa administracyjna sekretariatu. Prowadzenie terminarzy. Organizacja i obsługa spotkań. Obsługa interesantów. Prowadzenie dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przygotowywanie...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...