Najnowsze oferty pracy

  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor ds. Administracyjnych

E100 International Trade sp. z o.o
Warszawa
praca stacjonarna
1946 dni temu

E100 jest międzynarodową firmą z branży kart paliwowych i usług dla transportu.

W ramach prowadzonej działalności chcemy być kluczowym partnerem dla firm transportowych i niezależnie od rozmiarów floty samochodowej świadczyć pełne spektrum usług i pomocy klientom w każdej sytuacji.

Karta paliwowa E100 to nasz główny produkt a do niego oferujemy szereg usług dodatkowych dla transportu. Sieć akceptacji Naszej karty to już 16 500 lokalizacji w 32 krajach i w planach mamy jeszcze więcej!

W Polsce tworzymy zespół ponad 200 pracowników a w ramach grupy Nasza struktura to ponad 800 osób.

Pracujemy w międzynarodowym środowisku zaangażowanych specjalistów, którzy stawiają na rozwój firmy. Cały czas się uczymy i dążymy aby rozwijać obszary w których pracujemy.

Dołącz do Nas!

 

Aktualnie prowadzimy proces rekrutacyjny na stanowisko:

Dyrektor ds. Administracyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Cel stanowiska:


Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za utrzymanie ciągłości procesów i kreowanie nowych w obszarze administracji w strukturach firmy w Polsce oraz współpracę z Administracją Holdingu.

 

Opis stanowiska:
  • Zarządzanie podległymi działami i kilkuosobowym zespołem
  • Audyt obecnych procesów i tworzenie nowych procedur, regulaminów, zasad w podległych obszarach
  • Prowadzenie całokształtu spraw administracyjnych spółki w Polsce
  • Sporządzanie budżetu oraz odpowiedzialność za terminową realizację założonych zadań w budżecie administracyjnym
  • Digitalizacja procesów administracyjnych (przygotowanie założeń, przeprowadzenie procesu, utrzymanie procesu)
  • Optymalizacja procesów w obszarze kosztów administracyjnych
  • Organizowanie sprawnej pracy dwóch biur razem z podległym zespołem (tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur)
  • Nadzór nad zaopatrzeniem w artykuły niezbędne dla funkcjonowania biura
  • Ścisła współpraca ze wszystkimi działami organizacji oraz Administracją Holdingu
  • Negocjacja umów z dostawcami i podwykonawcami w powierzonym obszarze
  • Przygotowywanie sprawozdań, analiz i bieżących informacji o realizacji powierzonych zadań
  • Udział w opracowywaniu planów pracy i sprawozdań
  • Działania dodatkowe wynikające z potrzeb biznesowych w powierzonym obszarze
Profil poszukiwanego kandydata:
  • Wykształcenie wyższe z zakresu: administracja, ekonomia, zarządzanie logistyka lub pokrewne
  • Doświadczenie w organizacji zatrudniającej co najmniej kilkaset osób (doświadczenie w międzynarodowej strukturze będzie atutem)
  • Minimum 5-letni staż na stanowisku kierowniczym lub dyrektorskim o zbliżonym profilu,
  • Znajomość przepisów związanych z administracją
  • Biegła znajomość języka polskiego
  • Komunikatywna znajomość języka rosyjskiego (lub otwartość na podniesienie znajomości języka w ciągu kilku miesięcy)
  • Umiejętność zarządzania zespołem
  • Umiejętność współpracy z kadrą zarządzającą na szczeblu polskim i międzynarodowym
  • Bardzo dobra znajomość MS Excel i umiejętność pracy z danymi liczbowymi
  • Wysoko rozwinięte umiejętności: pracy na celach, zarządzania projektami, organizacji czasu i zarządzania zespołem
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę od początku zatrudnienia
  • Wynagrodzenie zasadnicze i motywujący system prowizyjny
  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta Multisport)
  • Pracę w zgranym zespole specjalistów w swojej dziedzinie w bardzo dobrej atmosferze
  • Otwartość na inicjatywę, kreowanie nowych pomysłów i możliwości
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....